Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boudoir fotosessie

  12-5-2013 21:08:31
Hallo iedereen,

Zoals beloofd krijgen jullie een klein verslag van mijn boudoir fotosessie bij Lincy van fotoaanhuis.be afgelopen zaterdag.

Het was erg leuk! Toen ik aankwam werd ik door Lincy en haar zus onder handen genomen: make-up, haar en nagels en ondertussen werd er gezellig gebabbeld. Ik was geen moment nerveus en ik had eerder het gevoel dat ik onder vriendinnen was ipv bij vreemde mensen die ik voor het eerst zag! :-D

De fotosessie was ook erg leuk, gevarieerd en Lincy heeft zo'n leuke en schattige accessoires die ik mocht gebruiken!
Ik heb me geen enkel moment ongemakkelijk gevoeld en daar ben ik zeer dankbaar voor, omdat ik soms toch wel heel erg onzeker ben over mezelf.

Ik weet dat het nog even wachten is op de foto's, maar toch kan ik niet wachten op het resultaat! De foto's die Lincy mij getoond heeft waren prachtig!

Ik wil iedereen bedanken die mij aangeraden heeft om bij Lincy te gaan voor deze boudoir fotosessie en ik denk dat ik dit binnen enkele jaren opnieuw ga doen en rarara .. bij wie zou het zijn? ;-) Terug bij Lincy natuurlijk!

Mijn ventje gaat zo blij zijn met het kadootje en hij gaat fier zijn dat ik het gedurfd heb.
(Hij weet dat ik onzeker ben en vindt dat daar geen enkele reden toe is:-) )

Groetjes!




Siege
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1215


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik12-5-2013 22:04:52

oh super dat je het dan gedurfd hebt, terwijl je wat onzeker bent!
hij zal zeker heel fier zijn :-)

geniet van het resultaat!!



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik12-5-2013 22:09:53

Heb de link opgeslagen! XXX


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...