Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag ... 11 mei 2013

  12-5-2013 19:35:45
Ik volgde dit forum op de voet en mocht zeer veel tips ontvangen, dus hierbij een verslagje om de komende bruidjes inspiratie te bieden!

De dag begon goed met het rustig wakker worden in mijn ouderlijke huis en eigenlijk totaal geen stress, zalig, het was wel buiten aan het regenen, maar met België calculeer je dat toch een beetje in, dus druk ging ik er mij niet in maken! Mijn papa voerde mij weg naar de kapper die ook mijn make-up verzorgen, echt een aanrader op zo een drukke dag! In één keer ben je volledig klaar!

Terug gekomen bij mijn ouders thuis was er net nog mooi 20 minuten over om een ontbijt te nemen met mijn getuige, mijn broer. Deurbel gaat, de fotograaf en videograaf stonden stipt om 9u op de stoep! Kleine verhuis in de hang van mijn ouders, hup kast weg, ideaal spotje om mij te fotograferen blijkbaar echt dit ging super super snel maar ik liet het mij gewoon overkomen.. zoals meerdere dingen gedurende de dag .. echt een super leuk gevoel, even in de picture staan.. en neen ik doe dit normaal echt niet graag :)

Dan ding dong mijn toekomstige echtgenoot stond voor de deur.. hup hup fotograaf hem even terug roepen en ze riep nog naar mij als hij straks aanbelt ist voor echt .. man man zenuwen!! Maar dan mocht ik eindelijk die deur open doen en hij was zo mooi! We mochten ons totaal laten gaan, echt leuk!

Jups auto's in, fotoshoot van twee uren die echt vlogen in een verlaten industriepand te Oostende en buiten aan de dokken, toch een beetje droog kunnen houden, maar de sfeer zat er echt in , we hebben massa's gelachen echt leuk!

Nu raad ik jullie aan als je dan terug naar huis gaat en de suite zal hem ondertussen verzamelt hebben , neem echt goed adem voor je binnen komt, want de stress is precies maar duizend gegaan!! Echt zo een spanning die in huis ging van de suite, iedereen super zenuwachtig, het zou aanstekelijk werken, gelukkig kon onze ceremoniemeester ons beetje rustig houden door alles kalm in een kamer apart te overlopen.. en dan hop naar de kerk een super mooie viering, echt zoals ik wou en die liep uit naar 1,5u maar hadden wij eigenlijk geen flauw benul van!

Dan kon het avondfeest los barsten tot echt wel de vroege uurtjes, maar we hebben ervan genoten!

Special thanks:
Fotograaf: lindsay - wedding by lily
Videograaf: Niels - Nseeproductions
Ceremoniemeester: Luc Beernaert
Bloemen: Fienesse - Eernegem
Zaal: Hof ter Mude (Echt een ongelooflijke aanrader! )

Foto's zullen volgen ;-)


Valerie
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1896


sarah
31-8-2013
 Meld misbruik12-5-2013 19:47:35

proficiat Valerie!!!!!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik12-5-2013 19:48:17

Klinkt super! Een dikke proficiat!



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik12-5-2013 20:05:27

zaaaaaaaaaaaaaalig! proficiat!!!!



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik12-5-2013 20:15:33

Dikke proficiat! Geniet van het getrouwde leven :-)



Nele
4-7-2014
 Meld misbruik12-5-2013 20:32:02

Proficiat!



kimberly
12-7-2013
 Meld misbruik12-5-2013 21:48:07

Proficiat !!



melissa
18-8-2013
 Meld misbruik13-5-2013 8:03:41

dikke proficiat, hoop dat wij even relax kunnen genieten als u :)



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik13-5-2013 9:55:47

Een dikke proficiat!



Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik13-5-2013 10:01:08

Mooi verslagje van een prachtige dag ! Proficiat en geniet nog lang na !
Groetjes



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 11:50:12

Super, een dikke proficiat! Geniet er nog van!




Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik13-5-2013 17:51:00

Super!
Proficiat en heel veel geluk gewenst!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info