Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Elke's Bachelor Party

  12-5-2013 13:56:41
Afgelopen vrijdag was het mijn VRIJGEZELLENAVOND!!!
Ik moest jammer genoeg eerst nog een dagje werken, maar werd op het werk opgehaald en moest me dan thuis verkleden...
Ikzelf kreeg een prachtige rode glitterpruik met tiara en een blauw t-shirtje met "Elke's bachelor party" in roze letters op de rug gedrukt.
De andere dames hadden blauwe glitterpruiken en roze t-shirts met dezelfde tekst in het blauw :)
Eerst moest ik op de kermis een 'originele fotoshoot' doen met allerlei attributen (piratenhoed, clownneus, kousenband, K3-paraplu, ...) en daarna gingen we naar een andere locatie. Hier moest ik quiz-vragen beantwoorden over mijn aanstaande :) Bij elke foute vraag hoorde uiteraard een opdrachtje en een borreltje. Heel leuk, maar ik was gelukkig geslaagd! (10/15) :)
Na de "Tom-quiz" volgde er nog een toffe sessie buikdansen en daarna zijn we nog gezellig gaan eten met iedereen. Echt een hele fijne avond! :)

En nu aftellen maar naar 1 juni!!!! Nog maar 19 dagen...

Elke
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1020


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik12-5-2013 19:25:39

Buikdansen mogen ze bij mij ook doen! ben benieuwd wat mij zus in petto heeft... 19 dagen: dat komt goed dichtbij en het weer kan dan al een pak beter zijn!



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik12-5-2013 19:50:42

aahh buikdans, super :) doe ik al jaren! wie heeft jullie begeleid?
en Bea: als je zus op zoek is naar een goede buikdanseres bij jullie in de buurt: ik ken er over heeel Vlaanderen ;)

back on topic: Elke, super dat je zo genoten hebt, het klonk super! :) nu inderdaad aftellen, maar lang duurt het niet meer!!



Elke
1-6-2013
 Meld misbruik13-5-2013 18:51:34

Bea: Zeker eens een tip geven aann je zus, want het was echt wel leuk dat buikdansen :) en ik hoop echt op goed weer, maar na al dat slecht weer MOET het nu eenmaal wel eens beter worden he :)

Nadia: de buikdanssessie werd gegeven door "Amana dance theatre" van Deurne, als je ze moest kennen.



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik13-5-2013 19:09:55

oh nee, haar ken ik precies toch niet! zal niet zo vaak meedoen aan de algemene events (of toch niet die waar ik al ben geweest ;-))


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...