Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mooie, warme en exotische huwelijksreis gezocht

  11-5-2013 10:58:58
Hallo allen,

wij zoeken op dit moment een exotische locatie

Wij houden van een All-In hotel, veel zon, zee en strandwandelingen.

vorig jaar zijn we naar Mexico geweest (Iberostar Paraiso Lindo) en 2 jaar geleden naar de Dominicaanse Republiek (Iberostar Dominicana).

Op dit moment hebben we Jamaica, Nederlands Antilles, Mauritius,.. in gedachten maar weten we nog niet welk hotel.

Heeft er iemand tips, ervaringen voor een mooie bestemming en hotel?

Van harte dank!
grtz

stefaan
27-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1425


Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik11-5-2013 11:37:06

Onze huwelijksreis gaat naar Bali, misschien een ideetje?



David

 Meld misbruik11-5-2013 11:41:11

*Aruba, Curaçao (NL Antillen dus)

*Tahiti (Frans Polynesië)
*Tanzania (als er wat avontuur in safari bij mag)
*Jamaica
*Cuba
*Barbados
*Martinique
Spijtig genoeg geen ervaring of tips...



sonja

 Meld misbruik11-5-2013 11:55:29

Een smalle kuststrook met prachtige stranden, waarachter zachtjes het laaggebergte oprijst, dooraderd met kraters en ander vulkanisch gesteente. Maar die vulkanen zijn al lang geleden uitgewerkt. In het binnenland bevinden zich een aantal meren, enkele rivieren en watervallen. Ondertussen bezwangert het parfum van frangipani en benzoëbomen de lucht. En bijna het hele eiland is omgeven door een koraalrif. Deze parel in de Indische Oceaan heeft ook een naam: Mauritius, een mix van donker Afrika, het kruidige piment van India, het geraffineerde van China en de Franse savoir-vivre.




tima
8-9-2012
 Meld misbruik12-5-2013 0:43:02

wij zijn naar zanzibar geweest en in het royal zanzibar resort vertroeft was schitterd
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4597967435008...



laurie
26-4-2013
 Meld misbruik12-5-2013 11:00:11

Wij hebben een combinatie van Bali en Lombok genomen. In Bali verbleven we in Wapa di Ume in Ubud, en in Alila Manggis in Candidasa.
In lombok in Qunci pool villas hotel, dees is echt wel een super!



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik12-5-2013 21:41:38

Naar het schijnt doen ze op Mauritius wel serieuze kortingen op huwelijksreizen. Zelf geen ervaring mee want wij houden niet zo van all in vakanties. Een collega is op huwelijksreis geweest naar Thailand en heeft daar na hun rondreis nog enkele dagen overnacht in een superluxueus resort. Zij was daar echt van onder de indruk. Ik kan eventueel de naam wel eens vragen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums