Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zijn er Nog bruiden voor 6 julie 2013 ???

  7-5-2013 23:51:17
:)

kelly
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 703


Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik8-5-2013 8:01:18

JA!!! :-)

Het begint echt in te korten! Al onder de 60 dagen... Zotjes, En wij zijn met iets van 600 dagen gestart! Het gaat echt razendsnel.
Maar heb wel het gevoel dat wij nog ontzettend veel moeten doen!

- misboekje afwerken
* lay out
* welkomstwoord
*geloftes
- menukaarten afwerken
- tafelnamen afwerken
- gastenboek
- bedankjes
- huwelijkskaars bestellen
- 2e pas trouwkleed
- man moet nog zijn kostuum eens gaan passen, zodat ze het ev kunnen inkorten
- cadeautjes getuigen
- cadeautjes ouders (zullen kaarsen zijn, mja moet ze toch nog bestellen eh :D)
- volgende week hebben we afspraak met DJ
- volgende week heb ik ook mijn proef van kapsel en make up





Liane
6-7-2013
 Meld misbruik8-5-2013 8:27:25

Wij ook! Moeten zelfs nog dezelfde dingen doen :). Grappig, ik vind dat helemaal niet meer veel.



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik8-5-2013 10:14:34

Hallo,
Alle uitnodigingen zijn nog niet allemaal weg omdat we er veel zelf uitdelen. Man zijn kostuum is nog niet helemaal in orde en hij moet nog een das. Tafelnamen moeten we nog volledig doen. Bruidsboeket. Proef kapper. Ringendoosjes knutselen. Overal laatste afspraken. Ach het word wel druk maar het lukt wel. Deze week begonnen met zonnebank.



Samira
6-7-2013
 Meld misbruik8-5-2013 11:21:16

Haha ik moet ook nog juist dezelfde dingen doen, wel grappig eigenlijk. Ik moet ook nog mijn bloemen gaan, en onze ringen zijn ook nog in de maak...



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik8-5-2013 11:57:28

@ Bea,

Ik had gedacht om ergens in mei naar de zonnebank te gaan...
Maar ik heb dit nog nooit gedaan, mja ge moet toch een beetje bruin zien... heb er wel nog wat schrik voor...



Samira
6-7-2013
 Meld misbruik8-5-2013 12:01:42

Eerst een aantal keer onder een lichte zonnebank gaan gedurende een paar minuten en dan wat langer ofwel onder een zwaardere zonnebank. Ik ben er ook pas mee begonnen zodat ik zeker niet rood ga zien op mijn dagje...



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik8-5-2013 14:15:03

@Nathalie: Voor mij is het ook de eerste keer geweest. Ik ben nu 2 maal geweest en het valt goed mee. Ik ga inderdaad onder de simpelste bank en nu nog maar 8 minuten. Ga eerst maar eens inlichtingen vragen. Ze bepalen eerst je huidtype dat bepaalt hoelang je mag zonnen. Ik heb een crème daar gekocht om me vooraf thuis in te smeren (geen zonnefilter maar om je huid te hydrateren). Het aantal minuten wordt zo beetje bij beetje verhoogt en als je de kleur hebt die je wil kan je ze onderhouden door dan nog 1 maal per week te gaan. Bij mij valt het ook mee dat het zo dichtbij is, want al duurt het niet lang, het komt er allemaal maar weer bij hé! Ik wist niet dat mooi willen zijn zoveel werk was!!



kelly
6-7-2013
 Meld misbruik10-5-2013 22:43:29

Hey leuk te horen.dat ik niet alleen nog zo veel werk heb .en zie er zo naar uit .ben al aan het aftellen xxx



kelly
6-7-2013
 Meld misbruik10-5-2013 22:46:24

Ik ben nu ook al en keer of 4 geweest .en probeer nu zo 1keer in de week te gaan en ben ook eerst met en lichte begonnen en ben nu al eene zwaarder


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...