Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal

  1-8-2003 22:03:08
Hoi
Ik ben volop op zoek naar een feestzaal in de buurt van Gent - Aalst. Heeft er iemand ervaring met Salons Caipirinha in Merelbeke, Valkenbulcke in Merendree of Chalet de Maalte in Gent?
Groetjes, Katleen

katleen
25-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 809


Vanessa
2-4-2004
 Meld misbruik4-8-2003 7:38:45

Hallo ,

Wij zijn twee weken geleden naar een trouwfeest geweest in Caipirinha, en ik moet zeggen dat het echt wel lekker en verzorgd was, maar eerlijk gezegd vond ik de garçons enorm onbeleefd? Zeker in functie gezien van de zaal.
Ik bekijk dit wel uit oog van mijn beroep : ik werk in het weekend namelijk zelf in een feestzaal en heb toch vanuit beroepsoogpunt een vergelijking gemaakt.

Vanessa



Evi
23-8-2003
 Meld misbruik4-8-2003 9:05:05

Hoi,

Wij trouwen over drie weken, en onze feest zal doorgaan in Salons Carlton in Aalst.
Ik ben er al naar feesten geweest en het eten was elke keer heel lekker!

Groetjes



Krist'l

 Meld misbruik4-8-2003 9:15:00

Katleen
Wij trouwen in november in feestzaal de Snip in Moorsel. Wij zijn daar zelf al naar een paar feesten geweest en het was daar toch altijd goed. Je kan eens gaan kijken op www.feestzaaldesnip.be




Vanessa
2-4-2004
 Meld misbruik5-8-2003 7:18:06

Mijn zus is getrouwd in feestzaal De Snip en inderdaad het is daar een prachtige locatie voor een trouwfeest !
Een echte aanrader !



Marjolein

 Meld misbruik5-8-2003 22:32:41

Hey Kathleen,
wij trouwen op 18 september 2004 in zaal Valkenbulcke. We zijn daar al een paar keer gaan kijken en de mensen zijn daar echt heel vriendelijk, de zaal is supergezellig en niet zo heel duur. We kennen een paar mensen die daar al getrouwd zijn en die waren zeer tevreden.
Opgelet: als je in de zomer wil trouwen: er zijn niet zoveel data meer vrij! Snel zijn is de boodschap. Je kan er wel een optie nemen.

Groetjes,
Marjolein



Lore
22-5-2004
 Meld misbruik16-8-2003 15:25:08

Al eens langgeweest in 't Kasteel Van Lebbeke? Moet je zeker eens doen! Een aanrader!
Succes Lôre



katleen
25-9-2004
 Meld misbruik18-8-2003 21:05:33

Bedankt voor alle reacties. We hebben nu opties lopen op verschillende zalen en gaan zaterdag beslissen. Ik zal blij zijn als dat vastligt!
Groetjes, Katleen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...