Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

juwelen!

  6-5-2013 16:04:46
Ik ben nog op zoek naar juwelen. Nu heb ik mij ogen laten vallen op de website van LEMONY. Heeft er iemand ervaring (goed of slecht) met deze website? Hoe zit met de kwaliteit van de juwelen en het correct leveren?

Sylvia
15-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1585


Isabelle
13-9-2013
 Meld misbruik6-5-2013 18:11:36

Over lemony niets dan lof! Ik heb mijn tiara bij hen besteld. Zelfs niet gekozen voor de verzekerde levering, gewoon via de post. Zat in een organza zakje in bubbleplastic (zeker 5x er rond gewikkeld) dus heel veilig. Wel opletten voor de levertijd, als er staat: 10-14 dagen bedoelen ze werkdagen. En ook van kwaliteit heel goed!



kelly
19-7-2013
 Meld misbruik6-5-2013 18:34:38

Same here, toen ze aankwamen: prachtige verpakking en nog mooier dan op de foto's



Kathy
21-9-2013
 Meld misbruik6-5-2013 18:45:26

Ik heb er ook mijn tiara besteld en ook enkele curlies. Alles was inderdaad goed ingepakt, zelfs een zeepje erbij. Ik was echt heel blij met mijn aankoop. Ik kan het iedereen aanraden!



Kathleen
21-6-2013
 Meld misbruik6-5-2013 18:48:33

Super, zeker doen als je iets gezien hebt. Ik heb zelf een haarkam, oorbellen en een ketting bij Lemony besteld. Bij mij was de levering zelfs sneller dan aangegeven. Het is heel mooi verpakt en inderdaad duidelijk beschermd voor de verzending.



jana
15-6-2013
 Meld misbruik6-5-2013 19:06:56

Zeker een aanrader! Ik had een tiara besteld, maar nadien kreeg ik een email dat ze hem niet meer hadden en waarschijnlijk ook niet meer konden leveren. Ik wou alleen deze en had dit ook geantwoord en kreeg een mailtje terug dat ze gingen kijken wat ze konden doen, maar dat het enkele weken kon duren... Ik had al schrik want ik had het geld al overgeschreven... Drie dagen nadien kreeg ik bericht dat hij verzonden is! Nuja zal hem wel niet gebruiken... Maar zeker een betrouwbare site!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik6-5-2013 20:30:55

Er staat wel 'zilver' en 'goud' bij die categorieën, maar aan die prijzen kan dat toch helemaal geen zilver en goud zijn hè? Ik heb toch liever echt zilver en goud dan fantasiejuweeltjes. Ben ook een beetje bang voor allergieën (vroeger al es knalrode jeukende oorlelletjes gehad van goedkope oorbellen) of van die zwarte vegen die je soms op je huid hebt van fantasiejuwelen (vooral bij ringen, als je die uitdoet een zwarte ring rond je vinger). Ik draag nu alleen nog echt zilver en goud.



sonja



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik7-5-2013 8:50:37

Niets dan lof over Lemony! Leonie hield mij via mail persoonlijk op de hoogte. Ik was specifiek op zoek naar haarkammetjes van 8cm, maar vond daarin mijn zin niet (ben nogal kieskeurig :d). Heb dan andere besteld die wat groter, maar ook fijner waren. Zij vertelde mij telkens hoe groot ze exact waren. Ik had gezegd dat ik twijfelde over andere ook, na die eerste bestelling. Ze zei heel eerlijk en open, dat ik al mocht mailen wat ik wou, dan konden ze die sneller bestellen en als ik mijn bestelling plaatste via de site dat ik kon aanduiden 'ophalen', dan zouden ze de kammetjes allemaal samen in één keer opsturen en moest ik geen twee keer verzendkosten betalen. Dat zouden er niet veel doen ze!
En zoals hierboven vermeld: keurig verpakt in een juwelendoosje, mooi papiertje er rond, in een organza zakje, met zeepjes bij. Verpakking alleen al was super!



Sylvia
15-6-2013
 Meld misbruik7-5-2013 10:02:47

ik heb net mijn bestelling geplaatst bij Lemony. Ik was wel de curlies vergeten te vermelden maar heb een appart mailtje gestuurd. Ik ben benieuwd om mijn pakje te ontvangen.
groetjes en bedankt allemaal!



Ann
19-7-2013
 Meld misbruik15-5-2013 19:58:54

Reageerden zij bij jullie vlot op de mails? Ik heb een mailtje gestuurd met een vraag over een armbandje en ik heb nog steeds geen reactie gekregen.



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik15-5-2013 22:32:37

Ik had telkens heel snel antwoord... Misschien verloren gegaan of een fout in het adres?



Tino

 Meld misbruik16-5-2013 9:52:36

Sylvia,

wij hebben in onze winkel een uitgebreid gamma fantasie- en trouwjuwelen.
Je kan ook, mits kleine waarborg, een aantal juweeltjes meenemen naar je pasbeurt van je trouwkleed.

Contacteer ons gerust vrijblijvend

mvg
Ellen
www.aura-online.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...