Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nu begint het echt te korten!

  6-5-2013 14:51:03
Zaterdag is het zover en zowel ikzelf als mijn aanstaande zitten met serieuze kriebels.
Onze dag mag er echt gaan zijn nu! Nog enkele kleine details afwerken: tafelplan op een canvas plakken, nog bedankjes inpakken (ik heb er al zo'n 20 gedaan, dus nog zo'n 100 te gaan...), laatste afspraken met de zaal, laatste afspraken met de fotograaf en mij dan nog wat laten verwennen (kapper, schoonheidsspecialiaste,...).

Ik kijk er enorm naar uit, maar blijf steeds met wat stress zitten. Waarom? Ik heb steeds het gevoel dat ik dingen aan het vergeten ben, hoewel dit volgens mij zeer onwaarschijnlijk is. Het zal wel gezonde stress zijn zeker. Over mijn huwelijk heb ik alleszins geen twijfels! Dit is de man van mijn leven (we zijn al negen jaar samen)!

Mijn aanstaande maakt zich dan weer druk over zijn speech op het avondfeest. Ik heb hem al gezegd dat die zeker geen tien minuten hoeft te duren, maar ik krijg hem niet gerustgesteld. Hij haat het om in de belangstelling te staan en daarom is hij zo nerveus :)

Tineke
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1327


Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 16:00:51

Bij ons is het nog ietsje langer, maar de meeste zaken zijn ook al geregeld en geknutseld.

Nu blijven nog enkele zaken over. We moeten de ringen nog gaan halen (morgen) en mijn toekomstige haar trouwkleed (vandaag denk ik?).

Alles klaarmaken om naar de feestzaal en de ceremoniemeester te dragen en zaterdag dan een laatste keer naar de feestzaal.

Verder ga ik aan die speech niet teveel woorden vuilmaken (hopelijk gaat mijn toekomstige hiermee akkoord :p).

En anders afwachten é.

PS.: Ik vond de planning hier op deze site wel een goeie leidraad om alles te regelen. Ik zal die denk ik nog eens overlopen om te kijken of we alles kunnen afvinken.



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 16:04:29

Hoi Thibaut, ik heb die planning al eens overlopen en ik denk dat we er ongeveer zijn :) Ik vond dat ook een goede leidraad.
Ik heb tegen mijn aanstaande ook gezegd dat hij er niet te veel woorden aan moet vuilmaken en toch blijft hij er zich druk om maken ;)

Geniet nog van de laatste voorbereidingen!!!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 17:43:56

Veel succes!! Geniet er van!! :)



Kelly
11-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 23:51:46

Ey Tineke ;) Ja het is bijna zover ;) kan het haast niet geloven wat in het begin Zover weg leek is er nu al bijna. Heb ook steeds het gevoel dat ik iets vergeten ben.. Ik pieker me suf of ik wel aan alles heb gedacht.. Kijk er zo naar uit!! Hopelijk fantastisch weer ;) Groetjes



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik7-5-2013 8:21:12

Hoi Kelly, met droog weer zal ik al heel blij zijn :) Hard duimen ;)
Ik kan het ook niet geloven dat het al zo dichtbij komt!
Geniet nog van de laatste voorbereidingen en geniet van jullie dag!!!



Angelique
10-5-2013
 Meld misbruik7-5-2013 12:27:30

Hoi Tineke

Wij trouwen een dag voor jullie, en hier kriebelt het ook enorm!!
En inderdaad, dat gevoel van 'iets vergeten te zijn' ken ik volledig. Maar ik denk dat het gewoon tussen ons twee oren zit, niet?

Mijn vriend heeft het heel druk voor zijn werk, dus schrijf ik maar een speech in zijn plaats... Simpel?? Niet echt nee, maar we gaan er ook niet teveel woorden aan hangen... Een bedankje, anekdote, ... blablabla :D

Ik duim dat het mooi weer zal zijn, zowel voor jullie als voor mij... zoals het er nu naar uitziet... Soit, we gaan genieten met volle teugen.

Alvast proficiat én genieten hé!

Groetjes



Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik7-5-2013 21:42:10

Ey, wij trouwen ook nu zaterdag en ze geven niet zo goed weer he :( ik heb soms het gevoel dat alles gaat tegenvallen, hebben jullie dat ook? Ik zit wel met een probleem, wij gingen ons foto's trekken in het bos aangezien ze nu slecht weer geven, kan ik nog iets anders zoeken



Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik8-5-2013 6:44:21

Wij trouwen ook zaterdag, heb hier al een binnenlocatie gezocht voor onze foto's te nemen, gewoon om geen stress te hebben de dag zelf indien het toch zou regenen... ik heb ook constant het gevoel dingen te zijn vergeten, maar lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk, jullie tip om hier eens de lijst te bekijken is inderdaad een goeie tip, stelt gerust ;-) geniet van je dagje! Ik zal dit ook proberen ;-)



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik8-5-2013 8:18:37

Wij hadden sowieso ook een binnenlocatie voorzien, maar ik hoop dat het niet de hele dag regent en dat we toch ook in de namiddag wat buitenfoto's kunnen nemen. Het zou anders zonde zijn. Hopelijk zijn het maar buien en vinden die plaats wanneer we in de kerk zitten of in de feestzaal ;)

Wij hebben nog een probleem: onze bruidstaart komt van Wetteren (onze feestzaal werkt samen met een bakker daar), maar het ziet er daar ook niet goed uit voor de bewoners. Laat ons hopen dat we zaterdag toch een taart hebben!

Ik heb soms ook het gevoel dat alles tegengaat wat kan tegengaan (die dingen waar ik geen vat op heb), maar we gaan er het beste van maken!!!

Nog veel plezier Valerie, Katrien en Angelique met de laatste voorbereidingen!!!! En alvast proficiat :)



Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik8-5-2013 20:28:31

Ja voor jou al dikke proficiat alle voor de rest ook natuurlijk!
Waar ga jullie u foto's binnen laten nemen?



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik8-5-2013 21:24:54

In een paviljoen hier in de buurt (Paviljoen De Notelaer, komt voor in de serie 'Stille Waters') :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...