Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis in de VS

  6-5-2013 14:42:00
Hallo bruidjes,

Mijn verloofde en ik beginnen zo stilaan toch al te dromen over onze huwelijksreis. We zouden graag een tweetal weken willen rondtrekken in de Verenigde Staten, maar we zijn er nog niet uit of we nu voor de oost- of westkust zouden gaan. Enerzijds willen we graag New York zien en dat dan combineren met eventueel een stukje Canada, maar anderzijds spreekt de westkust met de nationale parken ons ook wel aan.

Wie van jullie heeft zo al een reis gemaakt (al dan niet voor huwelijksreis) en wat zouden jullie ons aanraden? Of wie wil er eens zijn reisroute delen met ons? We zouden zoveel mogelijk zelf willen plannen.

Wat ons ook wel leuk lijkt is het combineren met een cruise naar de Caraïben, om toch ook een beetje tot rust te kunnen komen.

Alle reacties zijn welkom !

Groetjes,
Isabelle

Isabelle
12-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1900


Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 15:19:43

Wat wij al gedaan hebben:
7dagen NY
2weken rondreis Florida
2weken rondreis Westkust
1 week Orlando + 1week cruise in de Westelijke Caraïben.

Zelf zijn we ongelofelijk verliefd geworden op Florida, maar al deze reizen waren geweldig! Het rondtrekken is enorm vermoeiend, dus hou daar zeker rekening mee.
Als je een reisschema wilt van 1 van deze reizen, laat maar weten!



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik6-5-2013 15:23:00

Wij doen een reis van 3 weken in juli en augustus als huwelijksreis. Ik wil je gerust onze planning eens doorsturen moest je interesse hebben. Alles zelf uitgestippeld en geboekt. Mijn vriend heeft al twee keer een gelijkaardige reis gedaan en op basis daarvan hebben we die van ons samengesteld.. Wij beginnen in SF en eindigen in NY :).
Je moet maar eens je emailadres geven anders.

Groetjes



Isabelle
12-7-2014
 Meld misbruik6-5-2013 16:46:20

Hey bruidje en Karen, jullie mogen me altijd jullie planning mailen naar Isabelle_3101@hotmail.com.

Ik zou het reisschema wel willen zien van de 7 dagen NY, 1 week Orlando + de cruise en 2 weken Westkust. Een aantal jaar geleden hebben we al eens een rondreis in Florida gemaakt en hoewel het heerlijk was, zouden we toch liever iets nieuws zien :)

Karen, je mag jouw schema ook doormailen, lijkt me ook fantastisch. Nemen jullie dan een binnenlandse vlucht om naar New York te gaan?



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik6-5-2013 16:49:09

Ja wij doen eigenlijk een rondreis van de Westkust op een goeie twee weken,en eindigen met een citytripje New York. Idd via een binnenlandse vlucht.
Het huwelijksaanzoek was in New York + we hebben daar allebei ons hart verloren, dus dit leek ons een mooie afsluiter :). Ik mail je straks de planning!



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik6-5-2013 17:47:05

hoi! Wij hebben het volgende enkele jaren geleden gedaan: 5 dagen wisconsin supernatuur bij vrienden blijven logeren en het echte leven daar leren kennen. Binnenlandse vlucht naar Florida de pretparken 5 dagen superleuk en dan binnenlandse vlucht naar new York 5 dagen. Dit was voor ons het minste deel. Was onze eerste keer een stad bezoeken en bleek echt niets voor ons te zijn. Verveling alom... Raar in new York maar neem er dan nog eens bij dat wij net een huisje gekocht hadden... En new York is duur... Ik zou zeker Florida en ietset natuur doen :) wel inderdaad vermoeiend! Zeker met binnenlandse vluchten... Als buitenlander moet je min 2u op voorhand daar zijn dus de dag van de vluchwas meestal enkel luchthaven vliegtuigen en taxi... Een rondreis met auto lijkt me vrijer eb fijner maar wel beperkter in afstand...



Karolien
3-5-2014
 Meld misbruik6-5-2013 20:57:23

Hallo

Mijn vriend en ik zijn ook wel geïnteresseerd in de planning van de 2 weken Westkust van Bruidje en de rondrit van Karen. Zouden jullie deze naar mij ook kunnen doormailen aub? (karoliendebrouwer@hotmail.com)

Alvast heel erg bedankt!



Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik7-5-2013 9:08:20

Wij hebben een rondreis gedaan in de Westkust, ZALIG !!
We zijn begonnen bij vrienden in Florida en hebben dan een binnenlandse vlucht nr LA genomen. Daar hebben we de parken gedaan zoals Grand Canyon, Monument Valley, Bryce, Zion, ... Adembenemend mooi! We zijn via Las Vegas terug nr LA gereden. Echt de moeite !!



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik7-5-2013 9:12:22

Ik heb (wel 10 jaar geleden) een rondreis langs de westkust gedaan. Vertrokken in Fresno, Yosemite National Park, Bryce Canion, Sequoia NP, Death Valley, Las Vegas, Santa Barbara, Los Angeles, Palm Springs, Yoshua Tree NP, San Diego, Annaheim, San Francisco, Sea World, Disney California, Universal Studios, Hollywood, ... (niet in die volgorde - zou wat omweg geweest zijn :p) - Heel veel mooie herinneringen aan! Zeker doen!



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik7-5-2013 10:34:08

Karolien, je hebt ook een mailtje! ;) x



Isabelle
12-7-2014
 Meld misbruik7-5-2013 13:59:35

Klinkt echt alsof het allemaal super reizen waren. Ik kijk er al naar uit. Ik denk dat het misschien de westkust gaat worden in combinatie met New York :) Als er nog bruidjes hun reisroute willen delen, dat mag nog altijd !



Karolien
3-5-2014
 Meld misbruik7-5-2013 21:42:28

Bedankt Karen, ook voor de bookingtips! :)



ludivine
13-9-2013
 Meld misbruik22-5-2013 18:44:54

Karen kunt u mij ook de bookingstips doormailen? ;-) Ludivine.debaere@hotmail.be



anke
24-5-2014
 Meld misbruik25-6-2013 8:02:24

Karen, zou je mij misschien ook de planning kunnen doormailen?
anke.van.Den.broeck@telenet.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums