Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje

  5-5-2013 22:53:14
Hallo,

Vermits ik niet kan slapen, wat ik toch wel raar vind na amper 4u geslapen te hebben, zal k eens beginnnen aan het verslagje.

om 7u kwam de kapster/visagiste aan om mij, mijn getuige en schoonzus onder handen te nemen. De tijd ging al snel voorbij en voor ik het wist was het al tijd om mijn juwelen en jurk aan te doen.
Om 10u stond mijn ventje 'ongeduldig' aan de deur en waaaw :D wat was ie knap!
Ik had manden met koffiekoeken besteld en cava & fruitsap voorzien voor de suite die ondertussen ook toegekomen was, ondanks het vroege uur was de cava al snel leeg :).
Dan nog even familiefoto's maken & het was al tijd om te vertrekken naar het gemeentehuis. In ons geitje (van een nonkel) vertrokken we, om 11u stipt waren we daar.
Het wettelijk huwelijk duurde maar een kwartiertje en ik besefte eigenlijk nog niet echt veel van wat er allemaal gebeurde...
Na de wet vertrokken we meteen naar De Lovie waar we onze foto's lieten nemen (zie link). Echt super mooie foto's genomen!
Terugkeren naar huis tegen 13u40 waar de suite een broodjeslunch had gegeten en er kwamen al enkele nonkels en tantes toe tegen 14u bij mijn man zijn ouderlijk huis.
Om 14u30 was het tijd voor het kerkelijk huwelijk.
Ik had thuis mijn intredelied al vaak opgelegd en mijn looppasje geoefend voor de intrede, maar helaas door de zenuwen liep ik als een sneltrein samen met mijn papa naar voor in de Kerk :). Daar konden we achteraf toch nog eens mee lachen.
De mis duurde een uurtje met veel voorlezers en een live zangeres. Achteraf veel complimentjes gekregen dat het zo'n mooie viering was. Achteraan de kerk hadden we manden met bellenblazers gezet (ipv rijst) en iedereen maakte daar gretig gebruik van :)!
Om 16u30 begon de eerste receptie al (tot 18u30) en om 19u kwamen de vrienden toe voor het avondfeest.
Super lekker gegeten en achteraf nog tot rond 5u gedanst! De dansvloer was nooit leeg!
Daarna werden we door iemand van de feestzaal naar het hotel gebracht waar we de ochtend nadien een cava-ontbijt op bed kregen!

Het is moeilijk om de hele dag te omschrijven maar het was gewoon super!
http://www.christvilez.be/huwelijken/debbiejan/

Enkele mensen bedanken:

Fotografie: Christ Vilez & Lieven Vandergheynst
Ceremoniemeester: Pieter Cloet
DJ: studio P&O
Feestzaal: 't Vijverhof Wevelgem
Kleed: La Sposa
Schoenen: Brandos (online webwinkel)
Juwelen: Lemony

Lieve groetjes!

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 22 | Gelezen: 2345


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik5-5-2013 23:07:47

Op de foto's zag het er al super uit en uw verslagje bevestigd dat ook! Nogmaals Proficiat!! :) Geniet nog maar lang na!



Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik5-5-2013 23:19:59

Hoe wast bij jou Silke?



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik5-5-2013 23:21:43

Ook super ze! Mijn verslagje zal morgen volgen denk ik. ;)



Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik5-5-2013 23:23:17

Heb je nog geen foto :)? Via facebook ofzo?



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik5-5-2013 23:41:09

Sommige mensen hebben foto's op hun facebook gezet maar ik weet niet of je dat kan zien als je ze niet als vriend hebt. Ik zal ze hier proberen te plaatsen. Vorige keer was het mislukt. :)





Silke
4-5-2013
 Meld misbruik5-5-2013 23:44:40







kimberly
12-7-2013
 Meld misbruik6-5-2013 7:42:27

Je zag er stralend uit debbie . Super mooi en jullie stralen beiden . dikke proficiat !



kimberly
12-7-2013
 Meld misbruik6-5-2013 7:44:30

Silke : je zag er ook super mooi uit en heel mooi kleed ook . Ik kan niet wachten tot het mijn beurt is hpl krijgen we ook het zonnetje te zien ! Groetjes



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 8:39:35

Dat moet een geweldig dagje geweest zijn. Terwijl ik ziek en met hoge koorts in de zetel lag (nu nog trouwens, vandaag niet gaan werken...) heb ik aan jullie gedacht. Jullie hebben echt stralend weer gehad!
Jouw foto's zijn ook heel mooi Silke!
Dikke proficiat en geniet er nog goed van na! Hier nog 4 dagen op de teller :-)




Ne
28-9-2013
 Meld misbruik6-5-2013 8:52:45

Wauw!




Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik6-5-2013 9:06:16

Debbie, je zag er geweldig uit!
Had stiekem in de namiddag als eens op je facebook een foto gezien.

Hopelijk was jullie feest zoals jullie gedacht hadden en is alls verlopen zoals jullie gewenst hadden!

Geniet nog van jullie eerste dagen als gehuwd koppel, ik hoor je binnenkort wel!

Groetjes,
Charlyn



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-5-2013 9:19:42

Heel mooi Debbie!
Mooie jurk en ook prachtig kostuum van uw man, heel mooie kleur!!
Geniet nog super lang na van jullie dagje en veel geluk in de toekomst!

groetjes
Sandra



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 9:35:25

Proficiat!! Jullie zagen er allebei geweldig uit!!! :)



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik6-5-2013 13:05:25

Een hele dikke proficiat meid!! Jullie zagen er stralend uit!!



jana
15-6-2013
 Meld misbruik6-5-2013 13:38:35

Een heel dikke proficiat!!!

Je had een prachtig kleedje aan!! en ook je man had een mooi kostuum!

groetjes



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik6-5-2013 17:16:00

Proficiat!!



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 18:18:47

Een dikke proficiat!!!

Jullie zien er prachtig uit.
Geniet nog van elkaar.



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik6-5-2013 19:56:22

Proficiat en heel veel geluk gewenst!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik6-5-2013 20:44:53

Hey Debby,
een dikke proficiat!! Jullie zagen er stralend uit.
Geniet nog maar wat van de 'witte bruidsweken' (want de dag is toch zo vlug voorbij) en veel geluk samen!
Groetjes



lien
4-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 21:04:44

hele mooie foto's en verslagje !!



robin
7-9-2013
 Meld misbruik6-5-2013 21:27:53

Dag Debby!

Hele mooie foto's :)! Wat een prachtige locatie ook!!





Elke
4-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 21:36:24

Mooie foto's! Wij zij ook naar de Lovie gegaan, maar we waren er zondag 5 mei.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info