Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze dag (verslagje)

  5-5-2013 19:03:13
waaaaauw wat hebben wij gisteren een SUPER DAG gehad.

de dag begon om 6u, ik had super goed geslapen en zag het helemaal zitten. Toen ik naar buiten keek zag ik een blauwe hemel en mist (een teken op goed weer) ik kon het echt niet geloven want ik had iets heel anders verwacht. Daarna reden mama en ik samen naar de kapster, die mijn haren supermooi gedaan heeft.
Daarna snel weer naar huis want om 8.30 kwam mijn vriendin mij sminken en om 9u arriveerde ook stipt op tijd de fotograaf, de dag kon nu echt van start gaan.
Mama heeft mij in mijn kleed geholpen en dan ben ik naar beneden gegaan.
Om half tien arriveerden mijn grootouders en tantes en nonkels, en de familie van Roel, waarna Roel zelf om 10u arriveerde in een mini cooper (iets wat ik niet wist :)). Mijn bruidsboeket was heel mooi, zoals jullie misschien al hebben gelezen heb ik iets meer dan een maand geleden afscheid moeten nemen van mijn hondje Cas, en ik had een deel van zijn haren (onzichtbaar) laten verwerken in het bruidsboeket. Toen ik dit zag kwamen natuurlijk de tranen.
Daarna hebben we nog een receptie gehouden thuis en foto's genomen met z'n allen, waarna we onder een stralende zon met het ondertussen gearriveerde volkswagen busje naar het gemeentehuis konden rijden. Daar aangekomen stond er zeker 100 man, wat bleek, er waren gisteren 4 trouwers na elkaar en er was vertraging, doeme toch. Maar gelukkig was het stralend weer en hebben wij buiten al wat met onze gasten (toch een 60tal) kunnen praten. Daarna was het aan ons, gelukkig waren wij de laatsten dus hadden ze voor ons alle tijd. Wij hadden gevraagd dat Roel zijn vroegere chiroleider die nu schepen is ons wilde trouwen, en hij heeft dat SUPER gedaan. het was heel erg persoonlijk en de dienst duurde wel een half uur.
Toen we buiten kwamen ploften de cava kurken (ook een verrassing van Roel) en konden we nog wat nagenieten. Ook al de bewoners van mijn werk waren er met hun ouders (ik ben opvoedster). Samen met hen, en mijn familie die niet meer naar huis ging zijn we broodjes en taart gaan eten in een zaaltje dat ik had afgehuurd.
Daarna zijn Roel en ik vertrokken om foto's te nemen in het park achter het gemeentehuis en in het stadion van KVC Westerlo.
Toen stond de limo (die we van de feestzaal 3u kregen omdat we boven een bepaald bedrag zaten voor ons feest) ons al op te wachten om ons naar de zaal te brengen. daar stond Stijn, onze maitre, ons al op te wachten. Wij zijn dan samen met de ouders in de zaal gaan zitten wanneer de gasten toekwamen, en dan kon onze ceremonie beginnen. Hierop hebben we heel goede reacties gekregen, en ook mijn collega die is komen zingen heeft dat supermooi gedaan. Daarna kon ons feest losbarsten en om 5u lagen we moe maar supertevreden in ons bedje.

Voor degene die in de Vesten trouwen: SUPERGOED, echt waar. Stijn onze maitre heeft heel goed voor ons gezorgd, je werd op je wenken bediend en we kregen van iedereen lovende opmerkingen.

Ik heb voorlopig nog maar één foto, maar als ik er meer heb (wsl binnen een tweetal weken) zal ik ze zeker posten.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2452815756098...

lien
4-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 25 | Gelezen: 2360


krista
9-8-2013
 Meld misbruik5-5-2013 19:26:18

Hoi Lien,
Oh wat fijn om te horen dat jullie een superdag hebben gehad.
Ik ben blij voor jullie.
Het is altijd toch een droom dat alles vlekkeloos verloopt...
Ik wens jullie een supergelukkig huwelijk toe...
Veel liefs, Krista



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik5-5-2013 20:08:08

veel gelukxxxxxxxxx



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik5-5-2013 20:14:25

Leek een dag die op wieltjes liep! Zo wil ik er ook wel één. Proficiat en veel geluk!



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik5-5-2013 20:16:13

Proficiat en heel veel geluk gewenst!




Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik5-5-2013 20:23:38

Proficiat!!! en heel veel geluk gewenst! Jullie zagen er prachtig uit!



Isabelle
12-7-2014
 Meld misbruik5-5-2013 20:34:26

Prachtig ! Proficiat en veel geluk gewenst !



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik5-5-2013 21:25:25

Dikke proficiat!!!

Leuke foto en jullie zien er super uit.
Ik hoop dat we ook geluk gaan hebben met het weer.
Goed om te horen dat de Vesten dik in orde is.
Nog veel geluk en ben echt benieuwd naar de andere foto's
Tinne



Sandy
27-9-2014
 Meld misbruik5-5-2013 21:43:00

Leuk te horen dat alles vlot verlopen is. Jouw kleed is super mooi, mag ik vragen van waar dit komt?
Veel geluk samen!!!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik5-5-2013 21:49:55

Klinkt als een super dag!! Ben benieuwd naar nog meer foto's! Dikke proficiat datumgenootje! We hebben idd stralend weer gehad!



Jody
4-7-2020
 Meld misbruik5-5-2013 22:58:07

Proficiat! Ben benieuwd naar nog meer foto's! Zeker die van KVC Westerlo :-)...



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 8:55:07

Dat zag er een perfect dagje uit! Ik heb aan jullie allemaal gedacht hoor dit weekend! Het weer was idd prachtig!
Ik had ook supergraag getrouwd in het gemeentehuis van Westerlo, heb daar altijd gewoond, maar vermits we nu samenwonen in Geel zal het een iets minder romantisch stadhuis zijn ;-)
Binnen 4 dagen vieren wij ook ons feest in de Vesten, super dat het zo goed is meegevallen!

Genieten jullie nog goed na! Dikke proficiat!
Joyce




Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-5-2013 9:29:21

Jullie zagen er mooi uit! Romantisch kleedje!
Geniet nog super hard na van jullie mooiste dag en ik kijk al uit naar extra foto's!

groetjes en dikke proficiat!
Sandra



lien
4-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 9:31:11

Dank je wel allemaal :-)

Sandy: mijn kleed komt van Cermo in Turnhout en is van het merk Rembo styling (beau)



frida
6-2-2010
 Meld misbruik6-5-2013 9:32:50

leuk toch dat alles verloop zoals je had gehoopt!



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 9:36:57

Proficiat!!!



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik6-5-2013 13:08:50

Een hele dikke proficiat!! Prachtige foto!!



jana
15-6-2013
 Meld misbruik6-5-2013 13:42:23

Een dikke proficiat!



Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik6-5-2013 15:29:41

leuk verslagje ! Blij te horen dat alles zo goed verlopen is. Je had een hele mooie jurk aan. Ik ben benieuwd naar de andere foto's :-)



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik6-5-2013 17:13:39

PROFICIAT!
Hele mooie foto! Ben ook benieuwd naar de rest
Maar volgens het verslagje was jullie dag perfect, kan niet beter zijn zo hé! Geniet nu nog maar lang na van elkaar...



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik6-5-2013 20:52:20

Proficiat!!
Hier ook eentje die benieuwd is naar de rest van de foto's.
De ene is alvast heel mooi!
Groetjes



Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik7-5-2013 19:23:37

Ik kan de foto jammer genoeg niet zien!
Nog een dikke proficiat! Geniet er nu maar van..

Groetjes



lien
4-5-2013
 Meld misbruik7-5-2013 19:40:53

Ik had het publiek terug aangepast, nu heb ik ze terug op openbaar staan en er staan weer extra foto's bij. Dus nu kan je ze normaal wel terug zien!!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik7-5-2013 19:48:23

Oh wat een mooie foto's. Jullie zagen er stralend uit!! Nogmaals een dikke proficiat!




Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik8-5-2013 14:18:41

Oh super leuke foto's!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-6-2013 22:18:17

Lien, het heeft me wat tijd gekost maar heb met veel plezier je woordjes gelezen en foto's bekeken' zaaalig! De grote dag ligt alweer een tijdje achter ons maar nagenieten blijven we doen he! Drie dikke zoenen en het ga jullie goed!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info