Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 19 dagen op de teller...

  5-5-2013 12:09:44
Wooooooooow vandaag dus onder de 20 dagen... kan het niet geloven. Al de voorbereidingen zijn rond... Maar toch, ben zo bang dat ik iets vergeet he...

10 mei mag ik om men jurk (weer wat stress minder)
en voor de rest denk ik dat alles quasi in orde is...

Hoe zit het bij de andere 25/05 - mei bruidjes??

groetjes

Véronique
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1091


Natascha
25-5-2013
 Meld misbruik5-5-2013 15:24:00

Hier ook een 25 mei-bruidje! Spannend hé nu het zo dichtbij komt!
Ik mag ook 10 mei de laatste keer gaan passen! Ik ben eigenlijk helemaal nog niet klaar met voorbereiden: heb net de bedankjes afgewerkt, de misboekjes zijn goedgekeurd en worden woensdag gedrukt, vrijdag mogen de mannen om hun kostuum, mijn bruidsmeisjes hun kleedjes laten op zich wachten (tot 15 mei waarschijnlijk!), moet nog cadeautjes hebben voor getuigen.. ik ga stoppen met denken want ik kom helemaal stressy ervan :-)
Ik hou me sterk in het feit dat er nog wat verlofdagen komen om de kleine dingen rond te krijgen :-)



Véronique
25-5-2013
 Meld misbruik5-5-2013 16:00:50

Hoi Natascha, ja idd spannend. Ik heb constant het gevoel dat ik iets vergeet.
Maar zou echt niet weten wat...

Jurk dus den 10e, hubby to be heeft zen kostuum al tijdje. Geen misboekje, want wij trouwen niet voor de kerk.
Cadeautjes voor getuigen is achteraf, dat weten ze, dan gaan we met zen allen weg, daarmee.
Bedankjes zijn al tijdje af...

Dus ja, zou het echt niet weten

Alvast nog veel succes verder met het voorbereiden!!
groetjes




Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik5-5-2013 22:13:32

Hier is de voorbereiding nog lang niet rond ze!



Iris
25-5-2013
 Meld misbruik5-5-2013 23:27:08

Hier begint het ook te korten! Nu wordt het pas echt spannend... Wij moeten de misboekjes nog laten drukken, tafelschikking nog in orde maken, broodjes voor s middags bestellen en wachten op onze gepersonaliseerde lego mannetjes (die we gebruiken als naamkaartje op tafel en ineens ook een bedankje is). Verder heb ik vrij mijn proef kapsel en make up, en mag ik zaterdag om mijn kleed! Zaterdag ga ik ook nog met onze 2 bruidskindjes naar planckendael. Zij kennen elkaar nog niet echt, dus dan hebben ze elkaar kort voor de trouw toch al eens gezien. Verder kan ik niet direct meer op iets komen, dus dat komt allemaal wel in orde denk ik :) Veel plezier allemaal!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...