Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de laatste dagen !!

  5-5-2013 9:37:06
Echt aftellen nu, deze middag als gaan afzetten bij de feestzaal en dan kan het aftellen echt gaan beginnen !!! Ik weet voor de moment niet meer wat er nog moet gebeuren en wat nog niet, gewoon het komt precies iets te dicht bij ;-)

Valerie
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1188


Jessica
17-5-2013
 Meld misbruik5-5-2013 21:30:23

Hey, Bij ons is het nog een weekje langer maar heb ook al stress. Ik vergeet precies zo de praktische dingen... iemand tips?



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 8:57:15

Ja spannend he. Ik heb een goede griep te pakken met hoge koorts en ben er nog niet van verlost. Hopelijk kan ik de komende dagen nog goed uitzieken en ben ik weer helemaal fit tegen zaterdag!

Voor de rest is alles hier zo goed als in orde. Met dank aan mijn vriend want die heeft dit weekend bijna alles alleen gedaan en geregeld...

Groetjes!
Joyce




Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik6-5-2013 9:40:54

Hoi Valerie, hier gieren de zenuwen zo stilletjesaan door mijn lichaam :) En ook mijn aanstaande begint serieuze stress te krijgen (vooral voor de speech die hij 's avonds moet geven op het feest). Ik ga nu donderdag met mijn schoonmama nog wat bedankjes inpakken en dan zijn wij er ook. Woensdagavond de zaal nog eens bezoeken voor de laatste regelingen en we zijn er klaar voor.

Oei Joyce! Dat is minder! Hopelijk voel je je weer snel beter!!! Ziek maar goed uit en rust ook maar goed uit, zodat je zaterdag op je opperbest bent :)



Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik9-5-2013 10:47:08

Ik heb nu ook een droge hoest vast en keelpijn ! Verdorie toch!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...