Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Veroniek Oordeel zelf

14-11-2006 18:48:02
Volledigheidshalve geef ik hieronder de integrale tekst van mijn @mail.Oordeel zelf aub :

Dag Pascale,

Je vroeg me om ook naar U het filmfragmentje door te sturen met het intredelied " I will always love you ".

Ik wil dat best doen als U zich kunt identificiëren om volgende reden :

Eind september waren wij reeds in contact. Tenzij ik mij vergis mocht ik nadat ik U alle informatie bezorgde van U niets meer lezen.

Gezien de uiterst lage prijs dat ik vraag ( 325 euro ) voor een videoreportage zijn er een aantal " collega's " die zich hieraan enorm storen
U zult wel begrijpen waarom.

In de beginperiode kreeg ik ook " nep-aanvragen " van mijn " collega's "

Het doorsturen van het filmfragment doe ik met heel veel plezier en zeker niet met de " verbintenis" om een reportage te krijgen maar ik wil zekerheid omtrent de identiteit van de ontvanger.
Ik wens geen inspiratiebron zijn voor mijn collega's waarvoor ik nochtans alle respect heb

Hopelijk heeft U enig begrip voor mijn " voorzichtigheid " en kunt U gevolg geven aan mijn vraag.

Beste groeten

Freddy
fre4@telenet.be

freddy

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 313

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik14-11-2006 21:23:22

Ik ben wel veroniek niet, maar wat hebben we gemist???

freddy

Meld misbruik14-11-2006 21:27:51

Debbie vroeg op het forum een tip voor intredelied.
Ik antwoordde als videograaf " I will always love you ". Ik had dat op DVD en stelde haar voor als het Debbie interesseerde haar het filmfragmentje per @mail op te sturen. Daarop vroeg Pascale/Skally of zij dat ook kon krijgen.Aansluitend op mijn antwoord schreef Pascale haar reactie " Aan Freddy " zie iets onderaan.
Groetjes
Freddy

Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik17-11-2006 7:22:39

Ligt dat nu aan mij of zitten er hier soms echt kinderachtige mensen op dit forum?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...