Terug naar overzicht
Hoi PascaleWat is er gebeurd?Heb je het filmpje gekregen?GroetjesVeroniek20 07 2007
Pascale/Skally had in september om info gevraagd. Vervolgens geen teken van leven meer gegeven hetzij negatief hetzij positief.Desondanks wou ik gerust haar ook het filmfragment toesturen mits zij zich wou identificëren (mijn collega's kijken mee )Ik vroeg hiervoor om haar begrip.Blijkbaar kan dat niet.Inmiddels werd filmfragment wel toegezonden naar Debbie.Hopende U hiermede voldoende te hebben ingelicht.GroetjesFreddy
hey veroniek,neen ik heb het filmpje niet gekregen,maar wel een raar antwoord.waarom? omdat ik niet reageerde op zijn vorige?Ik weet zelfs niet meer waar over het ging.we zijn toch niets verplicht hoop ik!!!Tis zelfs al zolang geleden en ik was het al vergeten.Ik weet zeker dat ik aan hem niets meer vraag.Het antwoord dat ik kreeg is zeker geen reclame.Groetjes en bedankt voor jou reactie.skally x
Het " raar " antwoord staat integraal onder hoofdingAan Veroniek Oordeel zelf.Wat mij betreft zaak gesloten.GroetenFreddy
Freddy,je hoeft hiervoor geen nieuwe toppic te openen. Je kon hieronder ook nog antwoorden. Ik heb het gevoel dat je alles doet om in de picture te komen hier op het forum.Lieve
Hallo Lieve,Het spijt me maar ik wou zekerheid dat Veroniek mijn reactie las.Immers het is bekend dat het hier soms moeilijk is om iets terug te vinden.Maar ik begrijp U wel.Voor het overige had ik in deze er niet om gevraagd.Beste groetenFreddy
Het is inderdaad moeilijk om iets terug te vinden in het forum...Kan er niemand gecontacteerd worden hiervoor; om bijvoorbeeld een zoekfunctie in te voeren (zoals bvb op het forum van www.trouwshop.com )?Groeten,Ilse12 mei 2007
HoiIk heb het berichtje teruggevonden en vind het héél erg jammer dat zulke zaken gebeuren!Ik versta Pascale héél goed, want wij hebben ook eens prijs gevraagd aan Freddy. Het is niet omdat je niet meer reageert dat je daarom een concurrent bent hé! Wederzijds vertrouwen is er dus niet meer bij en net dat iedere zelfstandige niet eens bij de concurrentie gaat gaan kijken! Dat hoort erbij om zelfstandige te zijn... Anders kan er geen sprake zijn van concurrentie.GroetenVeroniek20 07 2007
Hallo Veroniek,Ieder zijn mening hé.Wel even de puntjes op de i :1. Heb niet geschreven dat P.een "collega " is. Internet is een gevaarlijk medium zeker als men zich achter de anonimiteit verschuilt.2.P.had het recht anoniem te blijven.Ik meen ook het recht te hebben iets niet door te sturen naar iemand die voor de anonimiteit kiest.3.Het feit dat P.na het eerste zeer gedetailleerd voorstel zich niet meer herinnert waarover het ging zoals ze naar U schreef zet mij wel tot nadenken.Nogmaals P. en U hebben het recht geen begrip voor mijn standpunt te hebben.Tof dat U reageerde maar voor mij is dit onderwerp nu meer dan voldoende aan bod geweest.Ik sluit dit af.Beste groetenFreddy