Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke manier om aan tafel te gaan?

  3-5-2013 8:58:41
Hey allemaal! Onze trouw is nog ver weg maar alles zit al goed in elkaar (om geen stress te hebben later :), hopelijk!) We vinden juist niks origineels om de mensen van de receptie op een leuke manier aan tafel te zetten (buiten namen tafel afroepen en te moeten volgen...) Heeft er iemand leuke ideeën ?

Sofie
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1327


ilse
24-8-2013
 Meld misbruik3-5-2013 10:15:27

IK VOLG....want zo gewoon afroepen is te gewoon en traditioneelxxx,maar ik zie ook geen ander manier dus ik volg!



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik3-5-2013 10:42:04

Wij hebben onze gasten bij aankomst een concertticket gegeven (nu ja, een copie ) als tafelkaartje. Na de receptie speelde de dj liedjes (met heel herkenbare intro) van de verschillende artiesten. Bij het horen van "hun" liedje, mochten onze gasten dan op zoek naar hun tafel (met daarop een foto van de artiest in kwestie).



Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik3-5-2013 12:04:16

fotos die verknipt zijn zodat je elk een deeltje kan geven en zo tot weer een volledige foto kan komen. of een gedichtje waarvan de zinnen zijn geknipt zodat je samen het gedichtje terug krijgt als iedereen aan tafel zit.

landen waar jullie van houden...


der zijn zoveel mogelijkheden!!!



jennyfer
26-6-2013
 Meld misbruik5-5-2013 15:35:12

hallo

mijn idee is kraslotjes , heb deze zelf gemaakt
onder het kraslaagje schrijf je zelf wat je wilt bij ons de namen
van locaties die bij ons belangrijk waren
en deze vind je dan terug op een groot bord eerst met alle fotos
van die locaties uiteraard
en deze vind je dan terug op tafel ook
vree goedkoop :) en al zeg ik het zelf
vind het leuk en origineel
ben ook niet voor het klassieke met naam afroepen
mijn idee heb ik ergens eerder al verteld op forum

veel plezier

kraslaagje bij blablabla besteld
en de kaartjes bij vista print das hetzelfde als men uitnodigingen dan
ah en kleine envelopkes bij ava


gr


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...