Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag... klein verslagje...

  3-5-2013 8:39:53
Dag allemaal,

hoe dichter 'onze dag' naderde, hoe meer ik hier kwam kijken... zeker ook om foto's van anderen te bekijken. Dit wil ik jullie, toekomstige bruidjes, zeker ook niet ontnemen... dus bij deze... http://www.facebook.com/media/set/edit/a.10200598962389040.1073741825.1008843765/ daar kan je eventjes onze foto's openbaar zien. Volgende week zal ik dit weer aanpassen.

De dag begon vroeger dan gedacht, om 5.15u klaarwakker... besloten om dan maar van een tas koffie beneden te genieten... om 7u bij de kapper (kreatos) waar mijn haar prachtig werd opgestoken, dan rechtstreeks door naar naturelle, voor dé shmink...
We waren met 4 én fotograaf en ceremoniemeester, ambiance verzekerd dus...

Rond 9u thuis, klaar om in onze kleren te springen (zowat het enige chaosmoment van de dag...) want om 9.45u stond mijn ventje al aan de deur :-)

Tegen 10.15u met de stoet naar de kerk voor een zalige viering. Met dansende suitekindjes, een lach en een traan, een stevige zoen, prachtige gezongen liedjes, ... kortom, zoals wij het wilden.

Na de mis boden wij een drankje aan aan de kerk, dank je aan de zalige zon, die dus toch op tijd werd geleverd, want heel veel mensen bleven 'plakken'. Waarna we terug wandelden naar mijn ouderlijke thuis voor een aperitiefje (op de parking, lekker in de zon, uit de wind) en broodjes (in de tuin, tijdens fotoshoot met familie) heel gezellig...

Daarna zijn wij apart vertrokken voor een aparte fotoshoot (de tijd was over de middag gevlogen, plots bleken we maar 20' meer te hebben... :-) )

Om dan net op tijd op onze receptie toe te stormen ;-) ook weer heel gezellig, net zoals het avondfeest.
Heel lekker eten in de Oude Melkerij, een echte aanrader. Dan was het ook tijd voor onze openingsdans: 'Love is in the air', live gezongen door onze schitterende band, dank schoonzus en schoonbroers :-)
Dank aan DJ Blackstar die schitterend gedraaid heeft en de hele avond mensen op de dansvloer kon blijven houden, ik heb vele mensen zien dansen die anders niet dansen. Zalig.

Om 5u kwam er een einde aan het dansfeest, zo eindigden we met wie we begonnen waren: onze beide gezinnen en fotograaf (Marc Sarlet) en ceremoniemeester-vriendin...

Op naar huis, want daar hadden vrienden nog een verrassing; gebarricadeerde deur en poort... na halfuur sleuren (zeer handig in je trouwkleed) raakten we toch binnen. (na eerst nog een halfuur met de buur-alweer-aan-het-werk) te babbelen, konden we voor een kleine 2uur in ons nest duiken, een valies moest nog gemaakt worden en een erf moest nog worden opgeruimd (met dank aan de vrienden :-) )

MAAR het was zalig, we hebben immens genoten van de dag... en wat vliegt zo'n dag inderdaad voorbij...

(en oja, de huwelijksreis naar Sicilië (cadeau-verrassing van mijn ouders, broer en zus was ook mega))

sofie
20-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 2295


Ann
7-6-2013
 Meld misbruik3-5-2013 8:43:15

Ik kan de foto's niet bekijken :-( Krijg een blanco pagina. Heel mooi verslag. Zo te lezen had je een prachtige dag :-)



sofie
20-4-2013


Ann
7-6-2013
 Meld misbruik3-5-2013 8:48:56

Hele mooie foto's. Je straalde meid! Proficiat en heel veel geluk verder xxx



Ann
24-1-2014
 Meld misbruik3-5-2013 8:53:57

super!!! dikke proficiat!!! x



Eva
5-7-2014
 Meld misbruik3-5-2013 9:30:58

Heel mooie foto's. Prachtig kleed. Proficiat!!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik3-5-2013 9:35:22

Mooie foto's!! Dikke proficiat!! :)



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik3-5-2013 10:15:32

die stoeltjes voor de kleine prinsesjes!! zo moooi, zeg!!

het zag er echt een ge-wel-di-ge dag uit! Geniet nog lekker lang na en bedankt om dit te delen!! 't is inderdaad leuk om al een semi-voorproefje te hebben van hoe het kan gaan worden :-)

proficiat!!



Sofie
5-7-2014
 Meld misbruik3-5-2013 10:31:39

Heel leuke foto's :) nog een dikke proficiat!



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik3-5-2013 11:23:59

toffe fotos dikke proficiat



Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik3-5-2013 12:17:53

Wat een origineel bruidsboeket! Jullie zien er prachtig uit!



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik3-5-2013 13:23:02

Wat een mooie fotos en mooi kleed!! Verkoop je je bruidsboeket niet toevallig? Zit helemaal in de juiste kleuren van mijn toekomstige zijn kravat... Of heb je nog de handleiding om dit te maken?? :)



sofie
20-4-2013
 Meld misbruik3-5-2013 13:55:43

Verkopen doe ik niet, maar uitleg geven wil ik gerust doen... :-) handleiding bestaat er niet, behalve het afschuimen van de winkels op zoek naar knopen naar je kleur, later ze op ijzerdraad steken, met een stukje vilt ertussen en dan zo goed mogelijk schikken... :-) niet zo moeilijk qua handleiding, maar ook weer niet simpel om het in een boeketje te krijgen... tip: doe dit laatste met 2 ;-) wil je meer info, laat maar weten!



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik3-5-2013 15:29:31

Heel mooie foto's! Zag er een super dag uit!
Ook wel leuk, die haag in de kerk. Jij kwam dan binnen met je papa of hoe zat dat in zijn werk? :-)
Wij zijn ook van plan om van ons huis in stoet naar de kerk te gaan, het is maar 300m. En vind dat wel iets hebben :-)



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik3-5-2013 17:32:01

Mooi en vooral ook de kleedjes van al die kleine schatjes! Wauw!!!



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik3-5-2013 20:24:45

Proficiat! Jullie zagen er stralend uit!
Mooie foto's.



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik3-5-2013 21:00:17

Proficiat! Het zag er erg leuk uit en fleurig! Wij gaan ook op huwelijksreis naar Sicilie (Taormina); Heb je nog tips?



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik3-5-2013 21:21:01

Proficiat!!! Zo'n leuke foto's seg!!! Je ziet dat jullie genoten van jullie prachtige dag!!!



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik3-5-2013 22:24:47

Prachtige foto's! Jullie zagen er fantastisch uit! Dikke chapeau voor je bruidsboeket! En een dikke proficiat met jullie huwelijk!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik4-5-2013 9:59:12

Een dikke proficiat met jullie huwelijk! Het zag er schitterend uit! Mooie foto's van een stralend koppel.
Geniet nog goed na!




sofie
20-4-2013
 Meld misbruik6-5-2013 13:11:34

Ik ging dan idd (nadat de suite nr hun plaats was gegaan en mijn ventje bleef recht staan) met mijn papa nr binnen... heel tof moment... te voet gaan naar de kerk is inderdaad super... bij ons ook niet zo heel ver, het is ook praktisch en dan heb je de kost vd auto's natuurlijk ook niet ;-)

De Etna is zeker de moeite om en de kabellicht en de jeep erbij te nemen. Schitterend. We zaten aan de kant van Trapani anders, dus misschien beetje ver van jouw kant. Wij hadden een huurauto (ook altijd interessant). Veel plezier daar ,het is er prachtig!

Bedankt, we genoten (en genieten) idd heel de dag lang!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik6-5-2013 20:55:16

Hey Sofie,
Een dikke proficiat!!
Je zag er super mooi uit. Ook het bruidsboeketje en de bruidmeisjes waren super mooi.
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info