Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoektocht naar een fotomuur

  3-5-2013 8:23:25
Beste medebruidjes,

Wij zijn op zoek naar een fotomuur. We willen graag een muur met onze datum en initialen op waarvoor mensen kunnen gefotografeerd worden als ze binnen komen. Een beetje zoals je ziet bij de Oscars of op rode lopers. We hebben totaal geen idee hoe dit noemt, waar je dit koopt of hoe we dit kunnen zelf maken. Mijn papa is namelijk houtbewerker en die zou in het hout al iets kunnen maken. Hebben jullie tips?

shalane
21-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1382


Roeland

 Meld misbruik3-5-2013 9:13:44

Hoi Shalene,

Klinkt leuk in ieder geval. Er zijn heel wat online bedrijven waar je behang kan laten maken met daarop je foto. In jullie geval wordt dat dan geen foto maar een grafisch bestandje, maar dat speelt verder geen rol. Je fotograaf kan je zeker helpen hiermee als je zelf de nodige software niet hebt. Google even op "foto op behang" en je vindt mogelijkheden zat. Of je kan natuurlijk de houten wand rechtstreeks beschilderen (bv met sjablonen voor de letters) als je tijd en creativiteit genoeg hebt ;-)
Leuk projectje in ieder geval!
Succes ermee!
Roeland Van de Velde
---



Roeland

 Meld misbruik3-5-2013 9:14:20

En sorry voor het misspellen van je naam ;-)




Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik3-5-2013 10:32:59

Hoi Shalane,

't heeft misschien niet meteen met hout te maken... Maar wat ook eventueel een optie is: via Vistaprint kan je spandoeken laten maken.
Maar misschien heeft dat niet helemaal de juiste sfeer, dat kan natuurlijk :-)

Ik zou precies papalief vragen om een houten wand te laten maken en deze dan te beschilderen OF over die wand een heeele grote lap stof die je dan kan draperen eventueel. Daarop kan je nog dingen verven (textielverf) of foto's vastpinnen van jullie of zo? (of de spandoek :-) )



Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik3-5-2013 12:06:20

klinkt leuk Nadia zou dat precies ook zo doen



David

 Meld misbruik4-5-2013 9:06:23

Hallo,

Kan je niet een klein muurtje maken (2m hoog x1,5m breed) met een houten plaat en die behangen met baksteenmotiefbehang? Met daarop jullie initialen en datum in graffiti gespoten ergens...
David



shalane
21-6-2013
 Meld misbruik4-5-2013 17:42:08

Ga eens kijken voor die spandoeken. Dat kan dan idd vast gemaakt worden aan een houtenframe. Dat is ook handiger in vervoer en verplaatsing! dankje wel!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...