Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Richtprijs weddingplanner?

  2-5-2013 13:18:31
Dag bruidjes,

Ikzelf ben al getrouwd maar ik kom even met een vraag voor een vriendin van me die net verloofd is. En ik herinner mij dat ik veel steun heb gehad aan dit forum, dus dacht ik, waarom niet mijn vraag hier even komen stellen? :-) Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Zij en haar verloofde overwegen dus om een wedding planner aan te nemen, want ze hebben echt heel weinig tijd voor de organisatie en zij is een "stresskieken" (eigen woorden hoor) dus denkt ze dat dit haar zou helpen.
Maar ze hebben geen idee van wat dit kost, en als ze offertes vraagt krijgt ze als antwoord dat ze voor een vrijblijvend gesprek kan komen. Maar dat vindt ze ook tijdverlies voor beide partijen als ze dan uiteindelijk toch nog zou beslissen om het niet te doen.
Daarom dacht ik, ik vraag het hier even, misschien dat er hier bruidjes zitten die een idee kunnen geven? Moet niet tot op de cent exact zijn maar gewoon een idee van wat ze kan verwachten? Want ik heb om heel eerlijk te zijn niet het flauwste benul wat zo'n wedding planner aanrekent...

Alvast bedankt voor de reacties!
Liefs,
Filipa

Filipa
23-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1330


Davy

 Meld misbruik2-5-2013 15:14:18

Dag Filipa

Ik heb je net een privémail gestuurd met de info.

Vriendelijke groet

Davy
www.allegebeure.be



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik2-5-2013 15:27:18

Ik hoorde eens 10% van het budget. Kan dat?




Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik2-5-2013 16:22:28

Aaah Davy, bedankt! Heel lief van je! Ik ga meteen eens kijken!

groetjes!



Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik3-5-2013 8:29:45

Dag Filipa,
ik kan niet voor iemand anders spreken maar ik begrijp soms niet goed waarom dit nodig zou zijn.
uiteindelijk wil je toch zelf over alles kiezen? De dag van vandaag met internet kan je zoveel opzoeken eerst en enkel de zaken of personen aanspreken die je echt interesseren.

Ik ben pas eind jan beginnen plannen voor ons huwelijk eind mei. Werk voltijds + veel neven activiteiten en uiteindelijk komt alles perfect goed.

Nuja elk moet ervan doen wat em wil hé maar een goede ceremonie meester kan je ook heel veel tips geven uit zijn ervaringen en is veel minder duur :-)

Wens je vriendin succes met haar zoektocht en trouw

Groetjes
Charmy




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...