Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress stress... :-)

  1-5-2013 21:51:54
hallo medebruidjes,

zoals de titel het al zegt STRESS!! de teller staat bijna op 50 dagen en nog zoveel te doen :-) zondag mogen we ons menu eens gaan proeven... volgende week woensdag naar de kapper voor een proefkapsel en in de namiddag mijn kleed opnieuw gaan passen...
kijk er al naar uit :-)

groetjes

sharon
22-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1169


Katia
22-6-2013
 Meld misbruik1-5-2013 22:29:25

Hey mede-bruidje :-) Same here...Ik heb het gevoel dat ik zoveel vergeten ben!!

Ben tegenwoordig zo druk bezig met het werk dat ik absoluut het overzicht verloren ben van wat er tegen wanneer nog moet gebeuren.... aaaah!!!
Anyways, deze weekend is het gelukkig rustig, dus dan kan ik even nadenken waar ik exact zit.

Wat je hierboven vermeld kan ik wel gelukkig *check* op zetten... maar ik heb onze dj nog niet gezien (is wel al geboekt) en ik moet ook nog zorgen voor bloemen.... ceremonie is nog ver van klaar... aaaah, ok.... effe laten rusten tot het weekend, anders word ik gek ;-)

Toedels!!



Inge
21-6-2013
 Meld misbruik2-5-2013 11:35:21

Ik trouw net een dagje vroeger! .

Hier zijn het nog voornamelijk kleine dingen die moeten gebeuren: bedankjes moeten afgewerkt worden, bruidsboeket en opspeldbloemen nog bestellen, cadeautjes getuigen en ouders nog halen.
Volgende dinsdag proefdiner van de feestzaal, afspraak proef en definitieve make-up en kapsel liggen vast, 28 mei tweede pas van mijn kleed, begin juni ophalen van onze ringen.
Het goede weer heb ik ook al besteld . Ik hoop dat ik voor de rest niks vergeten ben...
Hopelijk gaat het snel nu want ben heel ongeduldig geworden! De teller is dan ook gestart op 360 dagen...
Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...