Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

  1-5-2013 14:43:07
Hallo,

Wij hebben onze bedankjes al gekozen maar moeten ze nog bestellen.
Het worden vierkanten dozen die met wit nepleder bekleed zijn en een mooie stikking.
Daarop zal onze namen ook staan in het grijs. Deze doosjes zullen we dan vullen met gepersonaliseerde m&m's.
Nu vraag ik mij af of dit al uitgestald moet worden bij het begin van het feest. Dat dit op een tafel wordt 'tentoongesteld' met bijv. nog een mooie foto erbij of derglijke, en dat wij bij deze tafel staan om de mensen te verwelkomen.
Maar ik vraag me dan af of de mensen dan al een doosje mogen nemen of als wij later op het feest dan persoonlijk naar elk koppel een doosje moeten gaan brengen...? De bedankingsfoto wordt de avond zelf ook gemaakt dus deze zulle we ook aan iedereen moeten geven die avond.

Hoe doen jullie dit?

Groetjes!

Valerie
24-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1153


Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik1-5-2013 16:15:52

Wij zetten de naam van de persoon voor wie het bedankje is op het doosje aan een kaartje en zetten dit op tafel. Zo is dit naamkaartje en bedankje in 1.
groetjes



krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-5-2013 21:06:23

Hoi Valerie,
Wij zetten het klaar maar het is de bedoeling dat de mensen het mee krijgen als ze naar huis gaan.
Normaal gezien komen je gasten iets zeggen als ze vertrekken en dan krijgen ze een aandenken mee.
Zo zien wij het.
Groetjes



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik1-5-2013 21:26:51

We zetten het ook bij het buitengaan maar wel al op tafel als ze binnenkomen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...