Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dessert

  30-4-2013 22:59:02
hallo,

ik heb nog een vraagje (hoe meer ik hier lees, hoe meer vragen ik krijg).
in de namiddag ga ik eten met de familie en voor het avondfeest heb ik een frituur à volonté voorzien, moet ik voor 's avonds dan iets van dessert voorzien, zoja wat kan ik dan het beste nemen? voor het eten overdag is er wel dessert voorzien, maar dan één van het restaurant.

groetjes

nicky
14-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1020


candy
20-7-2013
 Meld misbruik30-4-2013 23:43:41

je kan mss eens kijken voor een desserte bufet met cupcaks, ijstaart, gewoone taart, chocolademous enz..



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik1-5-2013 0:27:28

Ik vind niet dat dat perse hoeft. Hangt ervan af wat publiek het is en of het meer een fuif is dan avondfeest. Als je bv wel veel zitplaatsen voorziet kan je wel een buffetje zetten maar ik zou het simpel houden of anders gewoon frisco's of hoorntjes.



krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-5-2013 8:30:32

Hoi Nicky,
Wij doen een lekkere bbq, wij zijn zelf geen desserteters dus hebben wij ook lang en veel zitten nadenken over een dessert.
Wij hebben uiteindelijk besloten om wel een dessert te doen, maar heel beperkt.
Wij houden het enkel met een ijs-bruidstaart.
Iedereen te vreden, de gasten krijgen een dessert en voor ons geen marteling omdat wij het goede voorbeeld moeten geven en moeten eten van een heel dessertenbuffet ;-).
Succes ermee...
Groetjes



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik1-5-2013 8:31:55

Hoe meer je in petto hebt voor je gasten, hoe leuker deze dit vinden natuurlijk.
Zij bepalen uiteindelijk de kwaliteit en het slagen van je avondfeest.
grtz



mieke
8-6-2013
 Meld misbruik1-5-2013 10:58:33

wij hebben ook een frituur en ik voorzie nog een bruidstaart, cupcakes en nog andere taarten!



Eve
4-5-2013
 Meld misbruik1-5-2013 11:58:46

Ik zou dan de lijn doortrekken van van het frietkraam en nog een kraam voorzien bv poffertjeskraam of ijsjeskraam of waarom zelfs niet een snoepkraam?



Lieve

 Meld misbruik1-5-2013 21:21:26

Pannenkoekenkraam kan ook. Ik vind dat een feest pas af is als er dessert is.



danny
15-6-2013
 Meld misbruik1-5-2013 21:39:27

Ik heb dat ook gedaan maar bij ons hheft die van het frietkraam ook ijs bij en ik heb ook cupcakes besteld


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...