Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen nachtmerrie!

  30-4-2013 18:41:35
Een aantal maanden geleden ben ik mijn trouwschoenen gaan passen. Ze hadden me in de winkel aangeraden om deze best daar te laten omdat ik toch nog moest gaan passen. Ik ben gisteren toch al mijn schoenen gaan halen, omdat ik ze graag wat wou inlopen. Bij thuiskomst zie ik dat deze in tussentijd al gepast zijn, en er zat een hele schram op de zijkant. Waren eigenlijk wel duur om erover te kijken...Ik ben vandaag dan teruggeweest en ze hebben ze dan wel direct teruggenomen. Ze gingen het paar opnieuw bestellen en deze zouden zeer nipt aankomen... Bij mijn eerste pas zou ik dan wel andere schoenen krijgen die ongeveer dezelfde hoogte hebben.... Vind ik wel jammer. Ben nu wat aan het paniekeren. Stel je voor dat ze misschien toch niet op tijd gaan zijn en ik de laatste week nog op zoek moet naar schoenen... Want de schoenen zaten wel zeer fijn... Misschien dom om te paniekeren, maar had het liever gewoon in orde gehad... Heb ik hier toch wat mijn hart kunnen luchten...

Samira
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1401


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik30-4-2013 19:06:24

oh seg, da's ook geen service
krijg je dan geen korting of zo?
echt wel balen,pff..

hopelijk zijn ze er toch op tijd en is je paniek om niks!!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik30-4-2013 21:29:54

Oh, ik begrijp wel dat je stresst.
Je moet toch ook tijd hebben om je schoenen in te lopen.
Ik zou er toch d'en druk op zetten hoor.
Succes ermee...
Het is trouwens nog 2 maanden voordat jou grote dag daar is, is toch al ff voor schoenen geleverd te krijgen ;-).



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik1-5-2013 0:12:21

Echt niet tof! Je laat ze daar om zeker geen risico op schade te hebben en dan dit... Komt wel goed maar op dit moment natuurlijk niet fijn.



Samira
6-7-2013
 Meld misbruik1-5-2013 0:27:46

Ja ik vroeg als ik de beschadigde schoenen kon aandoen bij mijn eerste pas eind mei, omdat mijn kleed hier ook op is afgestemd, maar het antwoord was " als ik ze dan al niet verkocht heb aan een ander bruidje" precies zo een verkooptruc dat ik de schoenen toch zou houden... Paniek zaaien met het woordje "nipt op tijd" deed me ook geen goed. Ik denk dak toch een plan B moet voorzien. Bedankt voor jullie meeleven :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...