Terug naar overzicht
I will always love youSuccesFreddy
Hallo,Denk er juist aan. Als videograaf heb ik " I always love you " uiteraard op DVD staan.Als je wilt stuur ik je dat filmfragmentje naar je mailadres door.Groetjesfre4@telenet.be
als je dat zou willen doen men e-mailadres is lots-of-stars-in-the-sky@hotmail.comalvast bedankt
Beloofd .Doe ikgroetjesfre
De weddingsmarch is toch wel de top vind ik. Eerst wou ik het zelf niet nemen, omdat het zo afgezaagd is, maar toen het weerklonk door de kerk, vond ik het toch wel machtig, een kippevel moment ;)
Hoi,Bij ons was het intredelied 'A moment like this' van Kelly Clarckson. De tekst is zo toepasselijk.Debrareeds 95 dagen getrouwd
Alegria van Cirque du Soleil (Alegria = vreugde), vonden we heel mooi.En gaf ook kippenvel toen ik met mijn vader binnenwandelde in de kapel.Bene14/10/06
Hallo Debbie,Filmfragment werd verzonden.Ik hoop dat dit voor jou nuttig is.Wens je tot slot een zonnige huwelijksdag zowel buiten als in jullie hartjesFreddy
hallo freddy heb het filmpje goed ontvangen hoor alvast bedankt voor de tipje videorepotage is goed hoor maar zelf hebben we al iemand alvast bedanktdebbie 13.07.07
Hallo Debbie,Ik vind Braveheart van Enya en de weddingmarch voor mij persoonlijk de twee grootste kanshebbers.Veel succes!Agneta 31/03/2007
Doet me plezier. Was helemaal niet de bedoeling mezelf bij JOUte promoten. Iemand belangloos proberen te helpen moet kunnen.GroetjesFreddy