Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan Mieke - Strijboshof

  14-11-2006 9:17:08
Hey Mieke,

geef je email-adres even door, dan stuur ik je de juiste gegevens + prijzen door!

Els

Els
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 993


Mieke
11-8-2007
 Meld misbruik14-11-2006 13:23:20

Mijn mailadres is mieke_loos@hotmail.com
Alvast bedankt hé !



Ellen
29-7-2007
 Meld misbruik15-11-2006 11:14:44

Hallo Els,

zou je mij ook die gegevens kunnen doorgeven A.U.B. want wij trouwen daar in juni volgend jaar in het Strijboshof en zijn nog vollop aan het plannen hoe de avond moet verlopen. Het liefste had ik 's avonds ook een uitgebreid dessertenbuffet en drank, eventueel met warme hapjes. Er zou besproken worden om all-in-hapjesbuffet 2zouden nemen (broodjesbuffet, vervangen door dessertenbuffet). Zeker omdat enkel een dessertenbuffet en de dan duurdere drankenforfait ons even duur leek. Hopelijk als jij ons wat extra informatie kan bezorgen, kunnen we wat makkelijker beslissen. Alvast enorm bedankt! Ellen (mailadres: benvalckx@hotmail.com)



Ellen
29-7-2007
 Meld misbruik17-11-2006 10:33:41

Hoi Mieke,
Ik had nog eens vraagje: heb jij toevallig een van de door de zaal aangeraden DJ's genomen (enjoy-it Dj team of Eric De Graef)? We zijn nog aan het twijfelen en indien je goede/slechte ervaringen met een van de 2 hebt, zou dat ons zeker kunnen helpen.
Alvast enorm bedankt
Ellen (benvalcx@hotmail.com)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...