Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof Ten Damme - Aan Tine

14-11-2006 9:01:07
Hoi Tine, wij hebben uiteindelijk voor HTD gekozen, maar vinden het te betalen voorschot zo enorm hoog. Weet je nog hoeveel jij hebt moeten betalen? Het bedrag op zich is geen probleem, maar principieel vinden we dit toch een beetje raar.

Sandrine
13-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 384

Tine
1-8-2007
 Meld misbruik14-11-2006 9:03:59

Hela!!
Wij hebben ook veel moeten betalen, 2000 euro. We hebben daar nog wat telefoontjes over gedaan omdat we dat ook uitzonderlijk veel vonden. Blijkt dat je hier niet onderuit kan... Ze beloven wel dat als het zou geannuleerd worden, je het voorschot terugkrijgt op voorwaarde dat ze dan voor die avond een ander feest vonden.

Wanneer trouwen jullie er?

Alvast veel succes met de voorbereidingen!!

Tine 05 05 07

freddy

Meld misbruik14-11-2006 9:06:27

Hi Sandrine,
Wat voorschot betreft zou een wettelijke regeling niet ongepast zijn. Stel je voor dat de zaak failliet gaat zoals onlangs in Kalmthout gebeurde.
Veel succes en geluk
Fre

Greet
2-6-2007
 Meld misbruik14-11-2006 10:00:16

Hi,

Wij hebben ons feest ook bij HTD vast gelegd. Echt een fantastische zaal en de ontvangst is altijd zeer vriendelijk en correct. Wij hebben ook een voorschot van 2000 euro betaald. En op zich is dat misschien wel veel maar als je dat vergelijkt met de uiteindelijke kostprijs van de zaal dan is dat toch zeer redelijk hoor. Maar dat is mijn mening hé.

Greet
02/06/07

Sandrine
13-10-2007
 Meld misbruik14-11-2006 10:11:02

Is 27 oktober geworden. Dank voor jullie reactie !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...