Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer audi

13-11-2006 22:02:15
Hallo,
Wij zijn nog steeds op zoek naar vervoer voor onze dag. Hadden eerst aan bmw gedacht maar deze zijn niet zoveel te vinden (toch niet voor meerdere wagens en is ook duur). Weet er iemand een adres waar men audi's kan huren. Liefst regio Oost-vlaanderen(mag eventueel ook verder).
Alvast bedankt.
Groetjes Elke

Elke
29-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 351

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-11-2006 9:03:36

Hey,

wij hebben onze Audi A6 gehuurd bij garage De Clercq in Gent. Ze hebben er daar meerdere en zijn helemaal niet duur, maar de auto's worden natuurlijk wel verhuurd zonder chauffeur.

Groetjes,
Lieve

Elke
29-6-2007
 Meld misbruik14-11-2006 10:10:27

Dag Lieve,

Alvast bedankt voor je reactie. Ik veronderstel dat je de auto's dan zelf moet afhalen. Hoeveel vragen ze per auto?
Groetjes Elke

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik15-11-2006 8:07:38

Hey,

ja, je moet je wagens zelf gaan halen. Voor de audi A6 die wij gehuurd hebben, betaalden we € 160 voor twee dagen. Je moet wel rekenen dat er een borg (ik geloof € 500) per wagen betaald moet worden en dat er op de verzekering een vrijstelling zit van € 1.500, die je dus zelf moet betalen als er iets mocht gebeuren. Maar da's denk ik bij alle verhuurfirma's zo.

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...