Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reeds enkele weekjes getrouwd

  18-10-2004 8:12:07
Hoi allemaal,
Ik ben ondertussen getrouwd op 25 september en op huwelijksreis geweest naar Thailand. Het was fantastisch. We hebben echt genoten, ondanks het feit dat de dag zo snel voorbijvliegt..
Aan iedereen die nog gaat trouwen, geniet van de voorbereidingen en van de dag. Ik kijk vol heimwee terug op die periode.
Er was iemand op deze site die vroeg te laten weten hoe de sfeer in Salons Waerboom was, ik weet niet meer wie. Het was super. Als ik het terug zou kunnen overdoen, zou ik het terug daar doen: alles was perfect: de receptie, het diner, de muziek, de bediening enz... Dus niets om je zorgen over te maken...
Groetjes

catherine
25-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 982


Sofie
20-8-2005
 Meld misbruik18-10-2004 14:33:28

hallo catherine,

eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk!! Wij trouwen volgend jaar in augustus, maar ik lees dat je naar Thailand bent geweest. Was het een georganiseerde reis? Wij vertrekken binnen een goeie 10 dagen voor drie weken en hebben enkel het vliegtuig vastgelegd, voor de rest nog niets. Kun je ons nog tips geven, of dingen die je zeker kunt aanraden, of absoluut niet??
alvast bedankt!

Sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...