Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress stress stress

  26-4-2013 18:45:12
Nog een weekje en het is aan ons (mijn trouwdatum is ook 4mei maar ik weet niet hoe dit aan te passen ;-) ). De stress begint toch een beetje op te lopen.

Nog zoveel te gebeuren, nog zoveel kleine dingen te regelen. Ben bang dat ik wat zal vergeten... Uiteraard zijn de grote dingen geregeld maar toch, je bent er zo lang mee bezig geweest en hoopt dat alles goed loopt.
Daarnaast zit ik op het werk momenteel in een blok van 7 nachten waarvan ik net over de helft ben, door slaap tekort wordt ik altijd wat emotioneler en lijk ik dus helemaal een echte bridzilla...
Volgende week de laatste pas 3 dagen voor de grote dag. Dan denk ik weer, stel dat ik hem niet dichtkrijg ofzo... Gaat mijn toekomstige de jurk wel zo mooi vinden als dat ik hem vond.
Als bedankjes voorzien wij cakepops in de vorm van een bruidspaartje. Die moeten we nog zelf gaan maken. Jammer genoeg 200 gasten die we elk een paartje willen geven. Dat maakt dus 400 cakepops. Leuk absoluut, maar wel veel werk.

Allemaal kleine dingen waar ik me waarschijnlijk onnodig druk over maak, herkenbaar voor sommigen?

Gitte
1-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1067


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik26-4-2013 19:03:37

Leuke datum! ;) Zeer herkenbaar hoor! Ik heb soms schrik dat ik dingen vergeten te regelen ben. Tot nu toe kan ik de zenuwen nog onder controle houden maar af en toe toch wel al wat kriebels als ik erover nadenk dat het nog maar een week is.. :) & dat senario van de trouwjurk herken ik ook zeer goed! Ik heb echt schrik dat mijn verloofde het niet goed zal vinden ofzo.. :) Zal allemaal wel in orde komen! De laatste loodjes wegen het zwaarst, geniet nog van die laatste voorbereidingsdagen en van jullie dag!! :)



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik27-4-2013 22:07:45

Ik ken iemand die je mss kan helpen met de cakepops. Ze is van diepenbeek http://www.taartistiek.be/ De site is nog niet volledig up to date maar ze maakt prachtige dingen. (vandaag nog 2 taarten gaan afhalen en super tevreden!!)

XXX



Gitte
1-5-2013
 Meld misbruik28-4-2013 5:56:26

@ Kim, niet nodig hoor. Ik doe de cakepops zelf maken. Das nog leuk, alleen jammer dat het er zoveel zijn. En al zeg ik het zelf, de proefjes waren zeer mooi.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...