Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

potloden of stylo's laten bedrukken in kleine oplage

  26-4-2013 14:10:36
Dag allemaal,

voor onze trouw zouden we graag potloden (of stylo's) laten bedrukken met onze initialen en de datum voor onze gasten. We zouden er zo graag 150 hebben, maar de oplages hebben op de sites die ik vind meestal een start van minimum 500 stuks.

Heeft iemand tips rond waar ik deze zou kunnen laten maken ?

Alvast bedankt voor jullie hulp !

Leila
21-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1958


Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik26-4-2013 14:29:57

Kijk eens naar vistaprint. Ik denk dat je daar in kleinere oplages kan. En je kan daar zelf een ontwerp maken wat er op jullie balpen moet



Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik26-4-2013 14:30:30

hallo Leila!
wij hebben onze stylo's laten bedrukken via drukland.be
op deze site klik je op 'beurs' bovenaan en dan 'pennen'.
Je krijgt een overzicht van verschillende soorten stylo's en als je op de prijs klikt kun je zien hoeveel het minimum is dat je moet bestellen en hoeveel het kost. Denk dat het minimum telkens 70 stylo's is dus dat valt goed mee :)
succes!



Jacky

 Meld misbruik26-4-2013 15:53:22

Ik laat mijn balpennen altijd drukken bij euro gifts in wervik (west vlaanderen)Goedkoop, veel keuze en goede kwaliteit.
Je kan hier zelf bepalen hoeveel je er wil laten bedrukken.

Voor 150 balpennen betaal je nog geen 50 euro. (naargelang het model)

http://www.eurogifts.be/nl-be/relatiegeschenken/schrijfwaren/bestellen/101110/balpen-starlite



Jacky

 Meld misbruik26-4-2013 15:56:11

Sorry ik zie net dat als ze bedrukt moeten zijn ook vanaf 500 stuks is, onbedrukt kan je het aantal zelf bepalen.



krista
9-8-2013
 Meld misbruik26-4-2013 17:17:07

Hallo,
bij www.gullegever.nl hebben wij de onze besteld.
Vanaf 125 stuks bedrukt te verkrijgen.
Wij zijn heel tevreden van de service.
De prijzen vallen er goed mee.
Zeker een aanrader ;-).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...