Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag: 20-04-2013

  26-4-2013 13:55:19
Dag bruidjes en gommetjes,

Zoals beloofd, hierbij het verslag(je) van mijn ongelooflijk fantastische dag!

Vrijdag hadden m'n wederhelft en ik al een dagje verlof, en konden we dus zalig rustig de kids eens zélf naar school brengen. Wat een luxe!
Daarna naar de zaal om de wensboom, enveloppendoos, wat kleurgerief voor de kids,.... te gaan brengen en de laatste afspraken te maken. En dan reed ik direct door om m'n nageltjes te laten doen.
Tegen dat ik thuis kwam, moest m'n man vertrekken naar de kapper en daarna z'n kostuum gaan halen.
Samen de kids van school gehaald en hen alvast in bad gestoken. Want dat zou ik zaterdagmorgen niet meer zien zitten!
Tegen 19u kwam Jessica (van Glitglam) m'n haar al indraaien.
Toen Jessica door ging hebben we de kids in bed gestoken, heb ik de laatste boeketjes voor de bruidskindjes afgewerkt (zijden bloemetjes) en we zijn rond 22u30 gaan slapen (jaja, allebei in ons eigen bed, want dat slaapt toch het beste ).

Om 6u30 ging de wekker, maar ik ben nog even blijven liggen. Om 7u een snelle douche en al wat gegeten en om 7u30 stond Jessica terug voor de deur (voor m'n make up en zowel mijn haar als dat van mijn dochtertje). Samen met Jessica kwam ook de "babysit voor 's morgens" aan. De dochter van vrienden kwam onze kinderen klaarstomen (eten geven, wassen, aankleden) zodat wij daar niet op moesten letten.
Om 9u kwam de fotograaf aan (Jeremy Naus, sùper kerel!). Terwijl ik m'n jurk ging aandoen, heeft hij foto's genomen van de ringen apart, van de zijden boeketjes, van de kindjes,...
En toen - tadaaaa - kon ik eindelijk naar beneden komen. Hoewel m'n man m'n jurk al op foto had gezien, stonden er toch traantjes in z'n ogen. Hij stond me met een glaasje cava op te wachten. Op z'n sloefen, want hij was vergeten z'n schoenen al aan te doen. Dat moet écht een super foto zijn. Haha.

Tegen 9u30 begon de rest van het volk aan te komen.
Iedereen nog een glaasje (met of zonder bubbels) en om 9u45 stond onze wagen voor de deur. Een Citroën Traction Avant uit 1958. Geweldig vriendelijke man!
Om 10u zijn we onder een stralend zonnetje naar het stadhuis vertrokken.
Toen we op de Grote Markt (Antwerpen) aankwamen, stond er direct 10man rond de auto voor foto's (toeristen) nog voor wij konden uitstappen!
Gelukkig was er 's morgens weinig wind, dus ik had geen kou.
Na een tijdje mochten we naar binnen, daar nog even wachten, en dan richting trouwzaal.
Heb ik nog een mega blunder begaan, waardoor iedereen strijk lag van 't lachen. M'n dochtertje had van Jessica een lipgloss gekregen. Zij vroeg aan mij of ze haar lipgloss kreeg, net op hetzelfde moment dat de schepen vroeg of iedereen er klaar voor was. En ik fluister dus tegen m'n dochtertje "neen". Maar dat had iedereen dus gehoord.
Enfin, de sfeer zat er dadelijk goed in.
Terug buiten kregen we van een volle Grote Markt applaus, en moesten we voor minstens 30 Japanse toeristen poseren. Wel grappig.

Dan foto's laten nemen op Linkeroever, en nadien naar ons restaurant.
We hadden gekozen voor een Afternoon Tea ipv een receptie. Een heel deel van de familie werd ook in de namiddag gevraagd (tantes, nonkels, neven, nichten) en daarom wilden we iets anders dan een gewone receptie. En dat is duidelijk in de smaak gevallen!
Na de afternoon tea hadden we een half uurtje pauze, en hebben we op het terras foto's genomen met de familie. Er zijn dan nog een 10-tal gasten bijgekomen, en dan is het diner begonnen. Het was grandioos. Zo ongelooflijk lekker! We hebben er enorm van genoten!
Tegen 21u30 kwam een vriendin onze 2 kids afhalen. Die waren doodop (8j en bijna 6j) maar hadden duidelijk ook een toffe dag gehad.
Een dansfeest was er bij ons niet bij, dat is niets voor ons. Dus na het diner nog rustig nakletsen, en nadien naar huis.
Om 0u30 waren we thuis, en zoiets hadden we wel verwacht.
Om 7u30 waren de kinderen uiteraard al wakker, en ik ben dan om 8u maar opgestaan. Om 9u m'n man wakker gemaakt en met z'n allen naar de Waaslandtunnel, want de marathon (onderdeel van de Antwerp10Miles) vertrok om 9u30 en een goede vriend deed mee. We hadden beloofd van te gaan supporteren, en dat hebben we dan ook gedaan. Wij genieten altijd van de Antwerp10Miles en hebben er dus ook een super leuke zondag van gemaakt.

Wie wil ik nog bedanken? Iedereen die van onze dag een super dag gemaakt heeft.
M'n jurk kwam van Boutique Couture (St Niklaas).
M'n haar & make up zijn gedaan door Jessica van Glitglam (geweldige madam!).
Foto's zijn genomen door Jeremy Naus. Geen professional, maar een heel vlotte kerel die ongemerkt foto's neemt. Ben benieuwd naar de foto's!
Onze wagen is gehuurd bij www.bastiaantrouwoldtimers.nl.
En ons feest ging door in restaurant Off Course (www.offcourse.be) op Linkeroever. Heel goede service gekregen, veel uitleg op voorhand, niks was teveel.

Nu is het nog wachten op de foto's! Spannend!

Katrien
20-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2252


Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik26-4-2013 14:15:54

Proficiat, Katrien!! Het leek inderdaad een geweldige dag en je hebt er ook enorm van genoten dat merk je meteen! Geniet nog maar wat na en dat zal je zeker doen als je de foto's onder ogen krijgt :)



Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik26-4-2013 14:17:23

super!! ben blij voor je dat je zo een leuke dag had! Deel foto's met ons want we zijn benieuwd!
:-)



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik26-4-2013 14:29:18

Haha die toeristen op de grote Markt dat is altijd wel grappig. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik soms blijf kijken als ik een trouwkoppel zie.

Proficiat en leuk dat je zo een leuke dag hebt gehad !



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik26-4-2013 14:43:40

@Peggy: maar je hebt kijken en kijken natuurlijk.
Na de trouw stonden we nog even na te praten, zegt er iemand van onze vrienden ineens "je moet je eens even omdraaien want die mensen willen een foto van jullie trekken". Dus wij draaien ons om, gaan er minstens 20 Japanse fototoestellen af!
OK, wel leuk zoveel aandacht op je trouwdag, hé. Maar zoiets had ik allerminst verwacht, moet ik zeggen.



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik26-4-2013 17:30:29

Klinkt als een heel relaxte dag! Volgende week komt Jessica bij mij voor mijn proef, kijk er al echt naar uit! Ik had ook erg graag in het stadhuis getrouwd maar spijtig genoeg moet ik het stellen met het districtshuis van Berchem... Kijk al uit naar je foto's! Geniet van het getrouwde leven!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik26-4-2013 19:08:28

Leuk verslagje!! Vraagt naar meer.. Ben benieuwd naar je foto's. Dikke proficiat!!



wendy
7-9-2013
 Meld misbruik26-4-2013 22:22:23

Van harte proficiat!!!! Geniet van je wittebroodsweken!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik27-4-2013 9:33:08

Proficiat!!!!!!!! Klinkt als een zalige dag!!!!!!!!!!! enne wij wachten hier wel braaf mee op de foto's



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik27-4-2013 11:10:30

Proficiat! Klinkt alsof je er volop van hebt genoten
Geniet nu maar volop na samen met het gezinnetje!!!
Benieuwd naar de foto's van jullie prachtige dag
xxx



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-4-2013 13:38:50

Dikke proficiat en nu lekker nagenieten!

groetjes
Sandra



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik27-4-2013 14:15:23

Superverslagje! Blij te horen dat jullie ook zo'n mooie dag hebben gehad vorige week. En inderdaad, we hebben geluk gehad hé, het was een stralende dag :).



NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik29-4-2013 9:28:06

Proficiat Katrien! Zo te horen was het een fantastische dag! En van de blunder, niks van aantrekken hoor! Ik ben languit voorover gevallen op de rode loper! De sfeer zat er ook meteen in!



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik29-4-2013 9:38:19

Oh neen, Nancy!! Toch zonder veel erg, hoop ik!!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik29-4-2013 12:32:07

OMG Nancy ocharme...... Maar zal inderdaad wel meteen sfeer gebracht hebben hihi!!
Enne....foto's???????


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info