Terug naar overzicht
Dag Katrien,De eenvoudigste oplossing lijkt mij dat U best zelf vrijblijvend enkele evenementenbureau's opbelt.Ze antwoorden stellig op al Uw vragen. U kunt ze vinden in de gouden gids.Veel succesFreddy
Maar zij gaan u niet zeggen dat ze slecht zijn hé ;)Sorry, maar ik heb er geen ervaring mee.Maar een trouw zelf organiseren is best leuk, en niet zo tijdrovend als je denkt hoor.
Hi Katrien,Ik kom nog even terug op mijn vorig bericht.Toen ik nog werkte als directeur van een bedrijf kwam ik regelmatig in kontakt met evenementenbureau's.Als je een orkest of artiest zoekt of wat dan ook, allen kwamen hun verplichtingen na. Meestal zit het honorarium van het bureau inbegrepen in de prijzen van de artiesten.Dus best zelf enkele bureau's kontakteren. Alles is totaal verschillend afhankelijk van wat je wil.Een algemeen antwoord geven kan niet.GroetjesFreddy
Wat wij willen kan ik onmogelijk allemaal zelf doen, want ik werk en volg avondschool en heb al een kindje ;-) Wij willen een soort Bal Populaire (Volksfeest) met een circustent, eetkraampjes veel drank en ambiance ;-) Ik dacht ook aan een jongleur, zigeunerbandje, volkspelen, springkasteel voor de kindjes... we willen namelijk geen traditioneel trouwfeest! Heeft er niemand ervaring met een evenementenbureau?
Hallo Katrien,eventueel kunnen ze je bij Het Bruidsparadijs uit Kapellen hiermee wel helpen. Je kan misschien best eens contact met hen opnemen op 03/605 55 33 of er langsgaan om bepaalde zaken te bespreken ... b.v. huwelijksdatum, hebben jullie al een zaal, wat zijn jullie verwachtingen, enz.Veel succes!Marita