Terug naar overzicht
Hallo Caroline,Ikzelf ga zondag 10 december voor de 1e maal gaan kijken.Heb enkele vriendinnen die er hun kleed gekocht hebben en zij waren er zeer tevreden over.Succes alleszins,Mieke
Het is er zalig om te gaan!!! Ik ben er vorige week geweest en je hebt eerst een rustig verkennend gesprek. Vervolgens selecteren zij voor jou een aantal jurken die ze eerst eens tonen en nadien mag je ze allemaal passen!!! Heel lieve en vriendelijke mensen met heel veel geduld!!! Zeker niet opdringerig!!! Het was echt een zalige middag!!! Zeker een afspraak maken want anders lukt het niet om te gaan. Ze voorzien minstens twee uur per persoon. Je krijgt ook iets om te drinken en ze hebben ook Belgische bankautomaten dus de betaling verloopt ook vlot. Terwijl de praktische kant wordt geregeld mag je ondertussen in een fotoboek kijken van allemaal trouwkoppeltjes. Heel leuk!!!Bruidshuis Ellen, een echte aanrader!!!Groetjes, Lieke
Ik ben er ook 10 dagen geleden geweest en ik vind ook dat ze heel vriendelijk zijn maar ik vond het toch wel een minpuntje dat je niet zelf tussen de jurken mag snuisteren. De verkoopster had echt een uur nodig om mijn stijl te leren kennen en er de juiste jurken voor mij uit te halen. Op zo'n moment zou ik dan liever zeggen: laat mij gewoon effen door de jurken gaan; ik haal ze er wel uit...Maar buiten dat; niks dan lof...PS Denk wel niet dat ze in Nederland goedkoper zijn...Groetjes, Valérie