Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingeriewinkel regio Kust / Brugge

  23-4-2013 22:44:51
Hallo allemaal,

Weet er iemand een goede lingeriewinkel regio Oostende-Brugge-Kust? Ben op zoek naar bruidslingerie, en heb eerste pasbeurt in juni, dus moet dringend iets vinden ;-)

bedankt!

Kat
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1066


Evy
27-7-2013
 Meld misbruik24-4-2013 5:23:11

Ik ken een goeie lingeriewinkel, maar het is wel in Torhout. Lingerie Tanja.



Brigitte

 Meld misbruik24-4-2013 7:35:12

hallo ,

onze dochter heeft ook vele lingeriewinkels gedaan .
let wel op , zou gauw je zegt dat het voor bruidslingerie is zijn de prijzen extra duur
( 200 euro voor een setje ) en daarvoor niet chiquer dan elders
daarom misschien deze tip
wij hebben als alternatief bij een iets goedkopere lingeriewinkel een setje gekocht en zelf gepersionaliseerd .
veel mooier dan bruidslingerie en één vierde goedkoper !



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik24-4-2013 8:51:29

Kat, ik vind Ololo in De Haan een goede winkel maar weet niet of ze daar bruidslingerie hebben. Je kan ook voor een mooi setje kijken in de Inno (heel ruime keuze). Als je echt "bruids"lingerie wil, ga je beter eens kijken in een bruidswinkel waar ze vb Poirier hebben.
Succes!



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik24-4-2013 14:12:50

Ohlala in Lendelede. Daar heb je heel veel keuze en wordt je goed geholpen. Ikzelf zal de lingerie wel kopen in de winkel waar ik mijn jurk gekocht heb. Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...