Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen - cadeautje

  23-4-2013 15:42:23
Hey medebruidjes

Op 14/06 is mijn vrijgezellenavond gepland.
Ik weet dat mijn collega's hier heel heel heel veel werk insteken, dus zou hen hiervoor met een klein maar betekenisvol geschenkje willen bedanken.

Aangezien ik nogal een heel nipt budget heb, zou ik graag iets zelf ineen knutselen of iets leuk vinden dat niet te duur is.

Hebben jullie leuke originele ideetjes?

DANK U!!!!

Remke
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 797


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-4-2013 16:00:31

Remke, het mooiste geschenk vind ik iets wat recht uit het hart komt (ook al klinkt dit cliché en melig). Misschien heb je een leuke foto met elk van je collega's en kan je aan de ommezijde voor elk een persoonlijke bedankboodschap schrijven. Dat zou voor mij alvast heel veel betekenen!!



Silke
24-5-2014
 Meld misbruik23-4-2013 20:24:19

Ik zou ook iets met foto's doen :-) in de Action of andere winkels vind je heel goedkope fotokaders, misschien kan je die dan nog versieren met glitters ofzo?



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik23-4-2013 22:11:36

Ik heb goodie bags gemaakt voor mijn ladies, met deo, compeed, zonnecrème, mini's uit het Kruidvat, niet te duur en ze hebben er ook wat aan. (ik heb natuurlijk wel maar 9 man - of euh... vrouwen meegevraagd).



Remke
13-9-2013
 Meld misbruik23-4-2013 23:01:06

Hey

@Rebecca en Silke: foto's zijn altijd super, maar de vrouwelijke collega's zijn altijd weg of verstoppen zich als er foto's gemaakt worden --> onmogelijk dus :)

@Jessie: leuk idee, maar dat is niet zo heel erg origineel en persoonlijk, maar vind het wel tof.

Als er nog ideetjes zijn, laat maar komen, denk niet dat ik alleen met deze vraag zit.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...