Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een mega vrijgezelle!

  22-4-2013 14:45:10
Mijn getuige (beste vriendin) heeft echt een mega vrijgezelle in elkaar gestoken!!!! Ik werd eerst thuis opgehaald om 12u30 en dan reden we door naar het ouderlijk huis van mijn getuige. Daar hadden ze een kamer helemaal versierd met foto's van mij en mijn vriendinnen. Echt zalig om overal waar je keek foto's van jezelf in de beste tijden te zien!
Ik werd aangekleed met een sjerp "Bride to be", een shotglaasje met penis in rond een halsketting, een tiara met voile, een penis scepter en een bride to be button. Ook voor mijn vriendinnen was er per persoon een goodie bag voorzien met een roze bloemenkrans en een Hen-button voor iedereen.
Dan zijn we gestart met een cocktail workshop. Verschillende van mijn vriendinnen drinken niet, dus in mum van tijd stond ik al met 4 cocktails in mijn handen. Hierna gingen we een spelletje spelen. Mijn bruidegom - in -spe had allerlei vragen moeten beantwoorden en ik moest zijn antwoorden raden. Hillarisch. Had ik het juist dan moest de persoon die de vraag stelde een opdracht doen, had ik ze fout dan moest ik een opdracht doen. Ik had nogal regelmatig iets fout dus ik werd er niet nuchterder op :-D Toen gingen we allen naar een andere kamer. Er stond enkel 1 stoel in het midden, tja toen had ik het wel door. De stripper kwam binnen in een officierskostuum (remember the officer and the gentlemen?) Het was genieten van begin tot het einde zonder dat het razig werd! Echt tof! Maarja ik had dan ook altijd geroepen dat ik zonder stripper niet trouwde. Mijn grote mond ook!
Hierna trokken we richting Diest. Daar gingen we iets eten en was er een nieuw spelletje. Van iedere aanwezige dame was er een verhaaltje en ik moest zeggen welk verhaaltje bij welke dame hoorde. LEUK!!!!
Omdat het nog niet vroeg genoeg was om verder te gaan, gingen we nog eerst een café binnen. Daar moest ik nog wat 'dares' doen (sommigen had ik verzameld met het eerste spelletje van de dag) zoals een levend standbeeld zijn, het café binnen lopen als een eqyptenaar, een getrouwd koppel om sex advies vragen,... echt leuke opdrachtjes.
Toen het dan laat genoeg werd, zijn we richting zottekot gegaan, the place to be om eens lekker uit de bol te gaan. Het was een dag en nacht om NOOIT nog te vergeten!

Bruidje2013
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1330


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik22-4-2013 21:15:14

hahahha :D zalig! Dat lijkt we wel een super dag! Je moet er wel voor zijn natuurlijk :-)



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik22-4-2013 23:01:24

Hihihi, ik heb de indruk dat je er echt van genoten hebt! TOF!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2013 12:00:32

Heel leuk!!!



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik24-4-2013 17:16:05

Ik ben nog aan het nagenieten :-P


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...