Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

couture jetty Beveren

  13-11-2006 8:25:27
Hallo,

Dit weekend ben ik naar de trouwbeurs in Wieze geweest. Daar stond een stand van Couture Jetty in Beveren. De dame die de uitleg gaf stond mij wel aan. Men doet er ook aan maatwerk met zelf uit te kiezen stoffen. Heeft iemand ervaring met Couture Jetty ?

Bedankt voor de informatie

Pat
01.06.2007

Pat
1-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1477


Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik13-11-2006 9:20:31

Heb zelf geen ervaring met deze bruidswinkel. Echter wel al heel veel positief nieuws over gehoord via verschillende buurvrouwen. Zeer goede service, goede prijs kwaliteit verhouding,...

Heel veel succes met je zoektocht



Karine
16-9-2006
 Meld misbruik13-11-2006 10:33:10

Hey Pat,

Ik heb er mijn jurk gekocht en was super tevreden. Alles was tot in de puntjes af en de vrouw doet haar werk echt heel goed.

Het is een kleine winkel maar je hebt er ontzettend veel keuze en ze helpen je met zoeken naar een jurk die echt bij je past ik ben langs geweest tijdens de opendeurdagen vorig jaar en heb onmiddellijk mijn jurk gekocht zonder verder te zoeken.

Je kan ook eens kijken op haar website: www.couturejetty.be

Groetjes en veel succes

Karine 16-09-2006



evelien
8-12-2007
 Meld misbruik13-11-2006 11:01:03

Hey,

ik heb mijn kleedje er ook gekocht. Wat ik heel leuk vind, is dat die dame je heel erg op je gemak stelt, tijd voor je neemt, naar je wensen luistert en vooral: heel veel ervaring heeft en weet waarover ze spreekt. Bovendien is ze niet commercieel ingesteld: ze wil dat jij mooi bent en dat haar werk daar een bijdrage aan levert. Dat vind ik super. Ik zou zeker eens langsgaan.

Veel succes en laat eens weten hoe het is geweest!

Evelien



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik13-11-2006 22:02:27

Hoi, ik heb mijn kleed ook bij jetty gekocht, en zoals alle vorige reacties niets dan positief. Helemaal niet opdringerig, en een heel persoonlijke aanpak. Ze zegt ook eerlijk haar mening!

Mijn mama en zus gaan daar in januari ook kijken voor hun suitekledij.

Succes
Sarah
15 09 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...