Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

videograaf ja of nee

  22-4-2013 11:31:27
Zoals de titel het al zegt. Hebben jullie een videograaf ja of nee. En wat zijn hier de voor en of nadelen van??

liefs Caroline

Caroline
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1131


Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 11:33:35

Wij hebben enkel een fotograaf, maar ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niet over nagedacht had om een videograaf te nemen. Ik denk dat we meer gaan hebben aan onze albums (daar ga je sneller in bladeren, dan die DVD nog eens op te zetten denk ik). Plus: er zijn ook wel wat kosten aan verbonden neem ik aan en een fotograaf op zich is al duur :) Verder geen ervaring mee :)



Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik22-4-2013 11:49:10

Wij hebben een fotograaf, geen videograaf. Het is redelijk duur en ik ben er niet zeker van dat ik die video nog vaak ga bekijken nadien (in verhouding tot de prijs). Of dat door de evolutie van dvd/bluray/besturingsprogramma's ik over tien jaar de film toch niet meer kan afspelen.



Valerie
24-8-2013
 Meld misbruik22-4-2013 12:02:22

Hallo,
wij hebben een fotograaf en een videograaf. Ik vind nog altijd dat een video meer toont dan een foto, je kan je meer inleven, je ziet hoe de sfeer is, ... .

Grtjs!



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik22-4-2013 12:19:12

Wij hebben een fotograaf, maar geen videograaf. Dat vonden we te duur worden. We hechten ook meer belang aan foto's.

We hebben wel het geluk dat een goede vriend van ons de viering komt filmen, want die zal ik later vast nog wel eens willen bekijken.



Silke
29-3-2014
 Meld misbruik22-4-2013 12:27:04

Hier hetzelfde, enkel een fotograaf. Wij gaan wel aan iemand in de familie vragen om een camera mee te pakken zodat er wel iets gefilmd kan worden.
Wij vonden foto's belangrijker dan een professionele video, omdat wij ook eerder in het fotoboek zouden bladeren dan de video op te zetten :-)



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik22-4-2013 12:47:37

Hier ook enkel een fotograaf :-). Ik hou er echt niet van om mezelf op tv te zien (als ik nog maar denk aan de films van mijn communie krijg ik al de kriebels), dus gaven wij liever wat meer geld uit aan een fotograaf en een groot trouwalbum :-).

Groetjes!

Evelien



Patrick

 Meld misbruik22-4-2013 13:42:32

Foto's zijn zeker belangrijk, maar video kan ook leuk zijn en zeker voor het nageslacht.
Het is toch leuk ook een mooie herinnering te hebben van het huwelijk die verfilmd is en zeker heden ten dage met alle apparatuur die beschikbaar gesteld wordt.
@ Saar, als je een videograaf te duur vindt weet ik niet juist wat je bedoeld, over het algemeen is dat toch niet duurder dan een fotograaf of zelfs in vele gevallen goedkoper. En onderschat het werk niet achteraf, net als een goede fotograaf worden er nog ettelijke uren gespendeerd na de huwelijksdag om er iets moois van te maken.
Vindt u dat allemaal te duur zijn er genoeg alternatieven, je kan ook deze toestellen huren, kost niet veel en liefhebbers genoeg te vinden in de familie of vrienden die dit met plezier zullen doen, je vindt dan wel gemakkelijk een student via google die montages doen voor een prijsje. En wees gerust, die doen dat goed hoor.
Misschien krijg je hier nog een aantal reacties op het forum van bruidjes die het wel doen of gedaan hebben. En neem je dan een beslissing in de goede richting.
Volgens mij toch de moeite om te overwegen zonder reclame te maken voor de winkel. Je kan er ook een aantal laten komen en voorbeelden bekijken, is toch vrijblijvend bij iedere oprechte videograaf.
En het went heel vlug om een videograaf erbij te hebben, die vallen weinig op.
Dat is natuurlijk maar een eigen mening. Succes in je zoektocht.



sofie
24-3-2012
 Meld misbruik22-4-2013 14:29:15

wij hadden wel een fotograaf en een videograaf en daar hebben we nog altijd geen spijt van. Die dag vliegt voorbij. Foto's blijven altijd leuk om te bekijken maar die video is toch ook zalig om te bekijken(je ziet dingen die je onmogelijk op foto's kan zien).
En later kunnen de kindjes er dan ook nog af en toe naar kijken, Ik zie bij mijn zussen die trouwden begin de jaren 90 dat vooral de dochters er niet genoeg van krijgen



Brigitte

 Meld misbruik22-4-2013 22:51:44

hallo ,

mijn dochter heeft zowel een fotograaf als videograaf
We denken dat het toch belangrijk is ze beiden te hebben , want het gaat zo vlug voorbij en je kan het niet overdoen .
een videograaf kan de emoties beter vastleggen en het is "echter"
wat de prijs betreft , het is waar dat het niet goedkoop is , maar als je goed vergelijkt ,
en onderhandeld komt het dik in orde .
Wij hebben beiden voor de prijs dat sommige enkel alleen de fotograaf hebben .
onze fotograaf is een professional in bijberoep .
maar dat is een keuze die je zelf maakt



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 9:13:51

Wij hebben een fotograaf en twee mensen die onze voormiddag komen filmen.

(inclusief mis en middagreceptie na de mis)
Als ik lees van reeds getrouwde bruidjes waar ze spijt van hebben dat ze niet gedaan hebben dan is het een cameraman.
De ene cameravrouw volgt mij 's ochtends, de man volgt mijn man.
En in de mis en de receptie filmen ze met twee.
Ik zou het echt jammer vinden als ik hier geen beeld van heb omdat er je zoveel ontgaat op dat moment denk ik.
We hebben hier laaaang over getwijfeld maar het dan toch gedaan. :)



sofie
6-6-2014
 Meld misbruik23-4-2013 11:03:18

Wij hebben ook fotograaf en videograaf, bij vrienden hebben we hun video achteraf bekeken is echt superleuk en toch heel anders nog dan foto's dannkomen de emoties veel beter tot hun recht , ik ben echt blij dat we beide hebben. Groetjes



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik23-4-2013 12:06:32

Bedankt allemaal voor jullie reactie,

Zijn er hier mensen van de kempen die er eentje kunnen aanraden??
Heb al een offerte van iemand van Lommel.. Maar weet niet hoe die prijs zit en of die goed zit... Wat betalen jullie hier voor??

Liefs Caroline



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik23-4-2013 12:52:03

Binnenkort lanceren we een foto + video pakket aan een scherpe all-inprijs van 1000€ (dit echter staat nog niet op onze site gepubliceerd).
Interesse...mail info@discovideo.be
grtz



georgie
14-9-2013
 Meld misbruik23-4-2013 20:58:40

Probeer eens bij Freddy. Hij woont in Zoersel. Je kunt hem bereiken:
freddy.vandecauter@telenet.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info