Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaterdag eerste pas en zondag echt een dag om te vergeten

  22-4-2013 9:29:00
zaterdag mijn eerste pas van mijn kleed ik was echt in de zevende hemeltoen we zondag bij mijn schoonouders toekwamen werd er bijna niet gesproken
ze vinden het niet kunnen dat de collega's van mijn schoonpa niet naar het feest mogen komen
nu is het zo dat mijn ouders de hun genodigden en de helft van onze vrienden betalen en mijn schoonouders betalen niets
ik vind dus niet dat ze kunnen eisen dat zijn collega's mogen komen of ben ik mis??????

ineke
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1360


Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 9:31:56

Lieve Ineke

Je hebt helemaal gelijk.
Als zij willen dat die mensen komen moeten ze ze maar zelf betalen.
Waarom zouden jullie mensen vragen die jullie gewoon niet kennen?
Kan je het hen niet rustig duidelijk maken?
Dikke knuffel en kop op. Het is jullie dag, jullie doen jullie zin.



Inge
21-6-2013
 Meld misbruik22-4-2013 10:01:02

Het is ten eerste jullie dag en daarom moeten jullie doen waar jullie je goed bij voelen en de mensen uitnodigen die jullie willen!

Als je schoonouders niets meebetalen vind ik persoonlijk niet dat ze het recht hebben om te eisen dat collega's van je schoonvader uitgenodigd moeten worden.
Wij hebben nu het geluk dat zowel mijn ouders als schoonouders een beetje bijleggen en ik heb er daarom ook geen problemen mee dat zij enkele van hun vrienden willen uitnodigen. Maar dat is nog altijd iets anders dan collega's hé...
Hopelijk komen jullie eruit! Want dat bederft de pret van de voorbereidingen hé als je ruzies en discussies hebt...



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik22-4-2013 10:46:31

Ik heb zo iets van ik nodig uit wie ik wil. En niet wie mijn ouders of schoonouders willen. Mijn moeder heeft altijd gezegd. Ik wil maar 2 koppels op te trouw en das mijn meter en onze papa zijne beste vriend. Maar mijn meter komt zowiezo en de beste vriend van mijn papa ken ik ook heel goed. En die waren wij ook al van plan om uit te nodigen. Dus dit is gewoon een meevaller voor mijn ouders. Ik en mijn toekomstig ventje hebben afgesproken dat we niet meer dan 5 mensen op de trouw willen die we niet kennen. Dus als 1 iemand 6 mensen niet kent moet er gesnoeid worden. Tis nu eenmaal zo dat wij de partners van mijn nichten en neven niet allemaal kennen. Vandaar. En dit komt bij ons mooi uit. En er komt nu niemnad meer bij. Er gaan er nu alleen nog maar af....

Denkt er aan dat het jullie feest is en dat jullie jullie moete goed voelen op jullie dag!!!!!
Hoofdje om hoog. En laat je niet doen...

Liefs Caroline



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik22-4-2013 11:34:56

Absoluut,als ze niet meebetalen hebben zij niet te beslissen wie komt of niet komt...als ze dat toch willen geef hun dan de rekening,van die collega's,stel dat zo voor....dan veranderen ze misschien van gedacht of ze betalen het!



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 14:52:38

Ongeacht of ze meebetalen of niet vind ik niet dat iemand iets te eisen heeft op jullie trouw.
Nu mijn ouders zijn héél actief in het verenigingsleven en worden ook vaka uitgenodigd op trouws, dus uit respect voor mijn ouders mochten mijn ouders 10koppels uitnodigen. Dat is misschien veel, maar dat was echt onze keuze om dat zo te doen en niemand had er iets te eisen. Mijn ouders waren trouwens ook blij dat ze "zoveel" mensen mochten uitnodigen.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 16:13:20

Ik begrijp je volkomen! Als ze verwachten dat jij het betaalt, dan vraag je toch mensen die je zelf kent zeker? Je gaat toch niet betalen voor collega's van uw ouders/schoonouders? Probeer er eens rustig over te praten en misschien komen jullie wel tot een oplossing. Je moet ergens een lijn trekken en een max. aantal personen toelaten. Ik herken de situatie, al een geluk vragen ze niet te veel mensen dat we niet kennen.



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik23-4-2013 13:07:04

Collega's van de ouders vind persoonlijk toch ook al echt ver. Wij twijfelen zelfs hoe we het gaan aanpakken met onze eigen collega's! Onze ouders nodigen enkele vrienden uit maar zij betalen voor hen. Wij kennen die vrienden ook dus het is voor ons ook wel leuk als zij er zijn.
Ik zou het verschrikkelijk vinden om op mijn eigen trouw een heleboel mensen niet te kennen.



Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 15:18:38

idd op mijn trouw wil ik alleen maar mensen zien die ik erbij wil.
Hier en daar moet je wel een tante of nonkel of neef of nicht erbij nemen die je nog nooit gezien hebt maarja....

maar collega's van mijn ouders of schoonouders ? dat zou toch geen waar zijn :-)

ik heb zelfs niet al mijn eigen collega's uitgenodigd... Enkel diegenen die ik echt leuk vind.



ineke
29-6-2013
 Meld misbruik23-4-2013 19:06:17

dank u iedereen voor de steun ben blij met de vele reacties


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...