Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Avondfeest in Park West

  21-4-2013 23:02:02
Dag iedereen

We zijn deze week langsgeweest in Park West, maar het enige waar ik bedenkingen bij heb, is het dansfeest. Daarvoor wordt het merendeel van de tafels weggehaald. Nu ben ik bang dat er niet genoeg zitplaatsen zullen overblijven voor niet-dansers. Ik vind het zelf altijd erg vervelend om niet te kunnen uitrusten op feestjes (pijnlijke schoenen enz.).
Iemand ervaring met een dansfeest van zo'n 130 personen in Park West in Berchem?

Bedankt!

Adinda
17-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1803


Isabelle
13-9-2013
 Meld misbruik22-4-2013 6:02:21

Geen ervaring met Park West zelf, maar vorig jaar ben ik naar een trouwfeest geweest waar dit ook zo was. We waren welkom vanaf het dessertbuffet, dus vanaf 22u. Om 23u (ons dessert was nog maar net naar binnen gespeeld) werden onze tafels al weggenomen. De rest van de avond hadden we enkel nog een statafeltje waar we naartoe konden. Om 2u was het feest al zo goed als gedaan, omdat mensen die dansten niet eens 5 minuten konden gaan zitten om uit te blazen. Ik zou je dit dus echt afraden, tenzij je wil dat het feest vroeg gedaan is natuurlijk :)



Jennifer
6-9-2014
 Meld misbruik22-4-2013 7:58:06

Hey Adinda!

Persoonlijk vind ik dat de feestzaal in plaats van jou voor te schrijven hoe het gaat gebeuren, meer rekeningen zou moeten houden met jullie voorkeuren...
Ik snap wel waarom ze dit willen doen, ze gaan ervan uit dat de mensen meer zullen dansen als ze niet kunnen zitten, maar dit gaat niet zeker niet altijd op, zoals Isabelle duidelijk maakt!
Je moet je nu denk ik twee dingen afvragen. De andere reden waarom de feestzaal dit doet, is uiteraard om meer plaats te creëren. Wil dit zeggen dat er eigenlijk niet genoeg plaats is om tafels te zetten voor al jouw genodigden én voldoende dansvloer over te houden? Dan zou ik voor een andere zaal gaan...
Ten tweede, heb je het gevoel dat de eigenaars openstonden voor jullie inbreng en dat ze bereid waren te luisteren naar jullie wensen? Ik kan me voorstellen dat je bij een eerste bezoek niet goed weet waar je allemaal rekening mee moet houden en dat je misschien een beetje overdonderd was door alle informatie. Misschien dat je daarom vooral geluisterd hebt naar hun ideeën?
Die mensen hebben uiteraard ervaring, maar ze moeten ook rekening houden met wat jullie willen!



Jennifer
6-9-2014
 Meld misbruik22-4-2013 7:59:50

Oeps, ik zie een paar verstrooidheidsfoutjes in mij antwoord :p
Ben nog maar net wakker... Ik hoop dat je ook met fouten begrijpt wat ik bedoel :)



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 9:34:49

Ik vind het ontzettend vervelend als ik geen zitplaats meer heb.

Dit was voor mij een breekpunt bij een andere zaal waar ik ben naar gaan kijken.
Ik zou het je eigenlijk afraden.



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 11:25:54

Ik vind het ook heel vreemd dat er tafels worden opgebroken, maar dat is uiteraard mijn mening. Ik heb ook altijd een stoel om naar terug te grijpen als ik even moe word. Ik ben er ook van overtuigd dat mensen daarom langer blijven, zoals Isabelle aanhaalt. Ik heb ook geen ervaring met Park West.



Dakota
17-5-2014
 Meld misbruik22-4-2013 11:36:27

Er moeten inderdaad een aantal tafels weg omdat de hele zaal benut wordt voor de eters. Enkele tafels daarvan worden dan weggehaald om de dansvloer te creëren.
Voor de rest vonden wij het echt een leuk concept. Er is ook een terrasje, waar mensen kunnen gaan uitrusten en er komen statafels.
Ik ga nog eens mailen om te horen hoeveel zitplaatsen er concreet nog overblijven. Misschien kunnen er stoelen langs de kant gezet worden of zijn er genoeg krukjes.

Het probleem is dat mijn toekomstige in Antwerpen wil feesten omdat we daar wonen, maar dat we 100 eters hebben + dan nog wat mensen voor het dansfeest.



Vicky
18-6-2011
 Meld misbruik22-4-2013 19:53:31

Wij waren ook eens op een feest waar het zo gedaan werd, en dat was niet echt een probleem. We hadden de bergplaats van de stoelen gevonden en trokken gewoon een stoel bij als we even van de dansvloer wilden pauzeren. Een vaste tafel is niet nodig voor het dansgrage volk, maar een stoel of kruk waarop je even kan rusten, is wel handig.



Eva
29-6-2013
 Meld misbruik22-4-2013 21:52:38

Ben zelf naar een trouwfeest geweest in park west en ik vond het persoonlijk geen aanrader. Een vriendin van mij is afgelopen weekend ook daar naar een trouwfeest geweest en was ook absoluut niet enthousiast. Ik had inderdaad geluk dat ik bij de suite was, want dat was een van de weinige tafels die bleef staan. Het eten was ook koud. Maar dat was mijn mening he... Als het jouw droomzaal is, vind je er wel iets op. Er zijn enorm veel zalen in antwerpen dus als het alleen voor de ligging is, zou ik het niet aanraden. Grtjs, Eva


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info