Terug naar overzicht
Hoi Ann,Mijn man heeft zijn kostuum gekocht bij Checkpoint in Hasselt centrum. Ze hebben er veel keuze van Hugo Boss.Je kan ook eens een kijkje nemen bij Linx in Hasselt, Fashion Point in Maasmechelen, Vossen in Hasselt of Riemst.Groetjes en veel succes!An 13-08-05
Mjn man droeg ook een Hugo Boss. Zalig mooi, jong kostuum en hij kan het nu nog dragen. Ze hebben er in allerlei kleuren dus als je een stukje stof meegeeft met kleur of zelf meegaat, kan je beetje kiezen in de kleuren....
heymijn man droeg 1 van bikkemberg heel modern en niet te strak twas heel mooi.mss eens gaan kijken waar ze bikkembergs verkopen.grtjs
hoi Ann, ik heb mijn kostuum bij van hoof in Rekem gehaald, heel goede service en mooie kostuums
Hallo Ann,indien je nog een kostuum nodig hebt, kan je misschien eens een uitstapje maken naar Het Bruidsparadijs te Kapellen. Daar hebben ze niet alleen mooie kostuums, maar ook nog heel veel andere zaken zoals b.v. huwelijkskaarsen, bedankjes, bruidssuikers, dankgeschenken, ballondecoraties, droogboeketten, heel wat ideeën om de trouwringen aan te hangen, enz. enz. Een uitstapje waard!Veel succes!Marita