Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkskus

  16-4-2013 15:40:41
Hey hey,

Iemand een tof idee om de huwelijkskus nog specialer te maken?

Dacht aan confettikanon op "het moment" maar vrees dat ze dit niet zo leuk zullen vinden in de feestzaal.

Graag leuke tips....

Thanks

Cynthia
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1129


Reeja
14-9-2013
 Meld misbruik16-4-2013 16:45:22

Persoonlijk zou ik het "gewoon" bij jullie kus houden. Zo al een zeer speciaal moment waar iedereen naar uitkijkt. Ik zou de aandacht dan net bij jullie houden :-)



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik16-4-2013 17:29:10

... eerst even tromgeroffel....



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-4-2013 8:32:06

Vorig jaar heb ik in het verslag van een bruidje gelezen dat ze aan de gasten die aanwezig waren op de ceremonie een klein soort van belletje had gegeven (en nog andere attributen). Bij de 'kus' begon iedereen met het belletje te rinkelen...mss een idee?

groetjes
Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...