Terug naar overzicht
Hey,Ik ben vandaag geweest. Ik vond vooral de modeshow heel tof. Ik vond het wel de moeite.Er zijn veel standen, maar het hangt er natuurlijk van af wat je nog allemaal zoekt.Ik had de indruk dat er veel standen waren met kledij en veel met ringen.Wat er wel ontbrak was bvb. een bloemist.Groetjes, Sissi
Dag Sissi,We gaan deze middag eens kijken. Ben wel benieuwd. Gingen normaal naar de trouwbeurs in Antwerpen gaan maar met de verhuis is het er toen niet van gekomen. Ben jij uit de buurt? Wij wonen in Geraardsbergen.Groetjes
Sorry mijn pc deed raar.
Hey Elke,Wij wonen in Denderwindeke.Wij zijn niet naar Antwerpen gegaan maar wel naar Gent in januari(gelijkaardige beurs denk ik).Ik denk dat het ook beter is om naar een beurs te gaan bij u in de buurt omdat de exposanten dan meer uit uw eigen omgeving komen en je er dus meer aan hebt.Die van Wieze was misschien iets kleiner, maar veel scheelde dat toch niet.Wat vond je er uiteindelijk van?Groetjes, Sissi
Dag Sissi,We waren nog nooit naar een trouwbeurs geweest en hadden het ons wel groter voorgesteld. Denk niet dat we in januari nog naar Gent zullen gaan. Is wat laat (we trouwen in juni). We zijn nu vooral op zoek naar vervoer. Hebben een idee van wat we willen maar vrezen dat het ongelooflijk duur zal zijn (bmw als volgwagens en een porche voor ons). Hoop dat we iets vinden. Wanneer trouwen jullie?Nog veel succes met de voorbereidingen. Groetjes Elke
Hey Elke,Ik heb al kleinere beurzen meegemaakt hoor.Ik was nu vooral gegaan voor de modeshow.Hopelijk vind je vervoer naar uw zin. Ik kan u daar jammer genoeg niet mee helpen want wij trouwen met koetsen.We trouwen op 26 mei 2007. Jullie?Ik wens jullie eveneens veel succes met de voorbereidingen!!!Groetjes, Sissi
Dag Sissi,Wij trouwen op 29 juni 2007. Hebben ondertussen ontdekt dat bmw moeilijk te vinden en duur is. Toevallig geen idee waar je audi 's kan huren?Groetjes Elke
Hey Elke, Nee, het spijt me. Ik kan u niet helpen. Wij hebben nooit naar auto's gezocht.Nog veel succes!Groetjes, Sissi