Nu Online
Momenteel zijn er 2 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goed weer besteld

  16-4-2013 9:14:00
Dag mede 20 april bruidjes en bruidegommen...

We hebben alvast goed weer besteld voor zaterdag, maar men kon mij enkel niet garanderen dat het ook op tijd geleverd werd .

Wij wensen jullie alvast (ook) een fantastische dag toe!

Liefs

sofie
20-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 956


Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik16-4-2013 9:40:14


Hey Sofie,

Voorlopig ziet het er tamelijk goed uit hé! Ik wens niet meer dan droog, zonnig en weinig winderig weer. Hopelijk blijft het zo. Ik kan het niet geloven dat het bijna zover is!!!!! Spannend!!!!

Ook van ons aan alle 20 aprilbruidjes: Geniet ervan! Ik kijk al uit naar jullie verslagjes. Ik zal mijn best doen er zeker eentje te posten!

Groetjes,
Nellie



NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik16-4-2013 10:04:47

Hallo,

Hier net dezelfde bestelling gedaan! Momenteel zitten we op droog en 13°C volgens weerman op de radio. Hopelijk komen er nog wat graden bij!

Geniet ervan!!



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik16-4-2013 10:11:43

Hoihoi medebruidjes,

Van mij mag het een paar graadjes warmer zijn dan de voorspelde 12°.
Maar inderdaad, zo lang het maar droog is, dat is al héél belangrijk!!

Via welke site(s) volgen jullie het weer op?

Veel plezier zaterdag!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-4-2013 10:27:23

Het wordt niet super warm, maar het zal droog zijn en licht bewolkt...komt goed!
Ik heb het weer ook gevolgd, moet ook naar een trouw zaterdag :-).
Geniet van jullie mooiste dag!!

groetjes
Sandra



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik16-4-2013 10:47:33

Veel plezier allemaal en alvast een dikke proficiat!!! Binnen 24 dagen is het mijn beurt :) Wij hopen ook op droog weer en een zonnetje, maar dat heb je uiteraard niet te kiezen! Ik breng alvast dit weekend eieren naar de Clarissen in Boom :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...