Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekjes Word !!! HEEELP !!

  15-4-2013 12:07:30
Ik heb ons misboekje gemaakt in Word, nu is mijn vraag, hoe kan ik dit instellen zodat dit een "boekje" wordt ?
Kan iemand mij aub helpen ?!
Alvast bedankt !!!

Nathalie
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1194


Saar
7-9-2013
 Meld misbruik15-4-2013 12:24:48

Word 2007 - Stap 1: Boekje maken
Bovenin beeld ziet u het Lint met allerlei tabbladen. Klik op Pagina-indeling.Onderaan het lint staat een iets donkerder blauwe balk met de tekst ‘Pagina-instelling’. Rechts ervan staat een klein hokje met een pijltje. Klik op dat pijltje. Het venster pagina-instelling opent.Onder het kopje ‘Pagina’s’ staat ‘Meerdere pagina’s’. Kies uit het menu erachter de optie Katern. In het menu eronder kiest u de optie Auto. Nu zijn de formaten goed ingesteld. Voeg eventueel paginanummer in. Dat doet u via het tabblad Invoegen en dan met een klik op de knop Paginanummer.
Word 2007 - Stap 2: Boekje afdrukken
Om af te drukken, klikt u op de Office-knop linksbovenin. Klik op Afdrukken. Er zal een menu verschijnen van uw printer. Dat verschilt van model tot model. Doorgaans staat er ergens een optie Dubbelzijdig die u kunt aanvinken. Het boekje zou dan goed uit de printer moeten komen.

OF

Word 2010 - Stap 1: Boekje maken
Bovenin beeld ziet u het Lint met allerlei tabbladen. Klik op Pagina-indeling.Onderaan het lint staat een iets donkerder blauwe balk met de tekst ‘Pagina-instelling’. Rechts ervan staat een klein hokje met een pijltje. Klik op dat pijltje.Het venster pagina-instelling opent. Onder het kopje ‘Pagina’s’ staat ‘Meerdere pagina’s’. Kies uit het menu erachter de optie Katern. In het menu eronder kiest u de optie Auto. Nu zijn de formaten goed ingesteld. Voeg eventueel paginanummer in. Dat doet u via het tabblad Invoegen en dan met een klik op de knop Paginanummer.
Word 2010 - Stap 2: Boekje afdrukken
Om af te drukken, klikt u op Bestand > Afdrukken. Er zal een menu verschijnen voor de instellingen van uw printer. Halverwege staat een keuzemenu met de mogelijkheden om enkelzijdig of dubbelzijdig af te drukken. Kies voor Dubbelzijdig. Klik dan bovenaan op de knop Afdrukken. Het boekje zou dan goed uit de printer moeten komen.



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 14:16:10

google is your best friend :-)



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 21:09:35

Merci Saar, bij mij is het zo gelukt vandaag :)



Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 22:42:44

Dank zij Kelly hier op het forum is het mij ook zo gelukt! :-)



Nathalie
11-5-2013
 Meld misbruik16-4-2013 15:52:16

wa zouden we doen zonder alle medbruidjes in spe he :-)
Merciekes !



Nika
2-8-2013
 Meld misbruik16-4-2013 21:57:56

of opslaan als pdf bestand, dan afdrukken als katern en dan gaat het vanzelf!



Liane
6-7-2013
 Meld misbruik17-4-2013 21:42:12

Of je kan alles in publisher (ook in het microsoftpakket) zetten. Is supergemakkelijk...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...