Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes avondfeest + receptie

  15-4-2013 10:35:46
Beste medebruidjes,

Vandaag ga ik onze bedankjes bestellen voor de receptie en het avondfeest: theelichthoudertje in het thema 'vlinders' uiteraard.
Ik heb even liggen rekenen en ik zou er voor onze receptie en het avondfeest 90 nodig hebben. Nu, er zullen mensen zijn die geld geven maar niet aanwezig zullen zijn (zo hebben we er al twee). Hoeveel extra zou ik er voorzien? Ik had gedacht aan 30, zodat ik er 120 bestel. Lijkt dit jullie voldoende? Ik heb er echt geen idee van...

Ik moet ze vandaag bestellen, want anders dreigen ze te laat toe te komen (levertermijn 2-3 weken) en ik moet die van de receptie nog inpakken in mika-folie.

Tineke
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1329


Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 10:48:19

Belangrijk om hierbij te vermelden: we geven een theelichthouder per koppel en niet per persoon. Ik denk dat we voor sommige mensen die geld gaven ook nog gewoon een foto van ons zullen opsturen met daarop 'Bedankt', want sommige mensen zien we zelf nooit. Dus eigenlijk is het principe op = op, dan vermoed ik dat 120 wel voldoende zullen zijn, niet? :)



Eve
4-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 11:12:17

120 zal idd wel voldoende zijn denk ik. En het is zoals je zegt: op = op! het is ook niet de bedoeling dat je er nadien nog 50 over hebt he :-)



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 11:15:11

Inderdaad, Eve :)
Ik heb ze net besteld en nu maar hopen dat ze op tijd toekomen!



Eve
4-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 11:32:23

ik duim alvast dat je ze op tijd zal hebben!! :-)

Nu is het niet lang meer he vor ons... zo spannend!!



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 12:05:33

Inderdaad, wij zijn serieus aan het aftellen! Jullie ook?
Heeft iedereen bij jullie al bevestigd? Wij wachten nog op antwoord van twee genodigden voor onze receptie... :)



Eve
4-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 13:17:16

hey Tineke,

ja, wij zijn serieus aan het aftellen! Sinds gisteren hebben we al bevestigingen... man man, achter sommigen hebben we echt moeten achter zitten :-) Nog maar twee bij jullie... dan zijn jullie ook bijna volledig ! Woehoe!

Ik maak me vooral nog zorgen over de openingsdans... Ik zoek nog leuke move'kes (zie andere post van daarnet) maar ik ben niet zo creatief :-(

Nog veel succes met de voorbereidingen!

xx



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 14:49:52

Hoi Eve,

Met die openingsdans kan ik jullie ook niet helpen vrees ik... Het zal bij ons ook wat tegeldansen zijn :) Wij gaan nog vijf dagen naar Rome van 29 april t.e.m. 3 mei (lag al vast voor ik wist dat we gingen trouwen :)) en wij gaan daar eens wat oefenen ;)

Jij ook nog heel veel succes met de voorbereidingen (voor ons nog 25 dagen, voor julie nog 18!!!!) :)



Eve
4-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 15:34:48

Wah nog eerst op reis! Dat is super... Ik zou dat nu ook wel kunnen gebruiken :-)

Geniet er in ieder geval super hard van!!

x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...