Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

opdrachten vrijgezellen

  14-4-2013 22:43:37
Kunnen jullie mee helpen verzinnen..
Ik zoek namelijk opdrachten om te doen bij de vrijgezellen,
maar waar we ook iets met geld kunnen 'verdienen' om de kosten van de
vrijgezellen te drukken..
We hebben al:
Snoep en drank verkopen
Handtekingen op de aanstaande bruid zetten door mensen (hoe intiemer, hoe meer geld)
...?

tania
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1277


Evy
27-7-2013
 Meld misbruik14-4-2013 22:51:31

Bij de vrijgezellen van mijn schoonzus hebben we iets leuks gedaan, maar het lijkt een beetje op jouw handtekeningen.

We waren in Brugge. Mijn schoonzus moest van 15 personen in verschillende talen gelukswensen laten schrijven op haar kledij. Dat was wel tof, veel gelachen.

Voor het geld had ze droogvis rond haar nek en snoepen vast genaaid op haar kleren. De snoepen moesten door de mannen er afgetrokken worden met hun tanden en de droogvis mocht ze zo verkopen.

Veel succes nog met de zoektocht!



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik15-4-2013 17:42:34

bah als mijn getuigen mij het aandoen om dingen te moeten verkopen dan ga ik meteen weer naar huis,
Dat heb ik hen al gewaarschuwd ;)

Maar daar ben je natuurlijk niks mee, ik zag ooit een bruid verkleed als konijn, in de cafe's wortelen verkopen



tania
28-6-2014
 Meld misbruik15-4-2013 21:55:34

Zoiets belachelijk ben ik wel niet van plan om te doen hoor..

En ik wilde wel dingen 'verkopen' zogezegd .. heb er geen probleem mee.
Dus nog steeds op zoek naar tips :)



Eve
4-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 22:33:23

Cupcakes verkopen? of een groot stuk karton nemen en een Facebook wall maken , en de mmensen kunnen dan tegen betaling iets posten ( lees met zwarte stift iets op uw facebook pagina schrijven). Of doe zoals vroeger in de jeugdbeweging:ruiltocht.... geef de bruid 6 eitjes.... met het eerste moet ze iets van drank ruilen, tweede iets van eten.... bespaart ook al wat centjes qua aankoop. Of druk tshirts en laat je sponseren.... bakker, slager, familie,...in ruil voor bijdrage mogen ze op de t shirt staan.... Voila hopelijk ben je iets met deze tips



Eve
4-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 22:36:58

nog een idee:speel straatmuzikant of voor een sketch op en laat vriendinnen met de klak rond gaan....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...