Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 40 dagen op de teller...

  14-4-2013 22:30:31
Pffff wat een rotweek achter de rug zeg.
Vorige zondag met den bompa van men aanstaande naar spoed, de arme man had last van een longontsteking en ouderdoms bloedarmoede. Nodige onderzoeken geweest, maar normaal mag hij deze week terug naar huis.

Sinds woensdag men schoonmama in spe ook het hospitaal in, zij was een week daarvoor geopereerd voor bloedklonter, blijkbaar ging dat niet zo goed. Dus ja, wanneer zij naar huis mag dat is nog afwachten.

Dan de jongste van de familie ook het hospitaal in, ons kleine neefje, ontsteking van de luchtwegen
en dan deze morgen ikzelf naar spoed. Heb al paar dagen last van bronchitis en heb blijkbaar een lichte allergische reactie op de antibiotica, zat al van donderdagavond met barstende hoofdpijn en dat ging maar niet over. Na een rampnacht zei men liefj hup naar spoed. Daar bloed getrokken en zware pijnstiller gekregen. Met bloed alles in orde, maar blijkbaar was de bronchite niet door een bacterie veroorzaakt maar door virus.

Maar gelukkig moest ik niet blijven.
Vandaag is dan sowieso al een rotdag voor mij, vandaag is men lieve papa 2 jaar overleden. Pffffff. Wat een week...

Maar ja, nog maar 40 daagjes op de teller. Het begint serieus in te korten en eigenlijk ben ik best wel blij dat het bijna zo ver is. Vrijdag 1e pas van men jurk en de laatste voorbereidingen zijn bijna rond. Nog eens afspreken met onze kokkin voor de menu. laatste dingetjes voor de tafelschikking enzo. Alle bevestigingen zijn bijna binnen.

Nog wachten op reactie van een 10tal mensen (van de 96) en het ergste daarvan is dan dat het van mijn familie is. Maar soit, ze zullen wel iets laten weten zeker.

Wou na die rotweek echt men hart eens luchten! hoop dat nu alles goed gaat en blijft gaan!

groetjes

Véronique
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1187


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik14-4-2013 22:53:36

Ja dat is idd wel een heftige week! Hopelijk herstelt iedereen goed en zijn ze tegen je trouw terug tip top. Zit zelf ook wat met een bezorgdheid naar mijn vader. Hij is zelf al bijna 80 jaar en had vandaag veel pijn rond maag en gal. Ik had er tevoren niet zo bij stil gestaan maar besef nu wel dat gezondheid rap kan keren op die leeftijd en zou het wel heel erg vinden mijn ouders er niet bij te kunnen hebben op mijn trouw. Dat moet voor jou ook wel een raar gevoel geven. Veel sterkte!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik15-4-2013 5:35:39

Hey Véronique,
Na regen komt er zonneschijn zeggen ze, het zonnetje schijnt al (gisteren toch ;-)).
Zo zal het bij jou ook wel gaan, kop op meid, alles komt wel op z'n plooien terecht.
Je zal wel zien...
Geniet nog van je voorbereidingen.
Groetjes en een dikke knuffel



Véronique
25-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 19:35:13

Vandaag super leuk nieuws gekregen.
Zowel den Bompa als men schoonmama mogen morgen naar huis! Dus dat wordt dubbel feestje. Morgen naar daar en ik en men hubby to be gaan lekker koken voor hen.

Om hen toch een warm welkom terug thuis te geven!!

groetjes




krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-4-2013 6:25:12

Dat is al veel beter nieuws he ;-).
Geniet ervan...
Groetjes



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik16-4-2013 19:36:57

Fijn te horen! Leg ze goed in de watten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...