Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fantastische vrijgezellendag!

  14-4-2013 11:05:00
Hey meiden,

Gisteren mijn vrijgezellendag gehad. En het was super!

Om 13u werd ik door een vriendin opgehaald. Ik moest gewone kledij en makkelijke schoenen aandoen, verder wist ik niets.
Eerst kreeg ik een "heel schoon" marcelleke aan met vanalles opgeschreven en getekend, zodat het duidelijk was dat ik de bruid was... Heel schoon hoor

Als eerste hebben we een workshop vilten gedaan. Ik ben nogal een creatieveling, dus dit was zeer geslaagd. Met een drankje, zelfgebakken cake en koekjes erbij en ondertussen honderuit kletsen was deze activiteit meer dan geslaagd. Ik heb een bloem-broche gevilt en een halskettinkje. Echt heel mooi en leuk om te doen!

Daarna vertrokken we naar Antwerpen waar ik allerlei gekke opdrachtjes moest uitvoeren op elk kruispunt. Opdracht goed = de goede weg vervolgen. Opdracht mislukt = foute weg opgaan. Na een enkele foto's met wildvreemde mannen, "uitbeeldertje" spelen, fotoronde "herken de babyfoto's van je vriendinnen" en nog zo van die dingen zijn we na een dik uur op onze bestemming geraakt: een restaurant waar onze mannen-vrijgezellen-groep ons al zat op te wachten. Lekker gegeten.
We moesten over onszelf en over elkaar enkele vragen beantwoorden en daarna werden onze antwoorden met elkaar vergeleken. Met een geslaagde score werd unaniem beslist dat we mogen trouwen. Oef!
Daarna nog op een terrasje lekker onderuit gezakt en hier van iedereen een mooie wens gekregen. Was heel mooi, enkele hadden er echt knutselwerkjes van gemaakt, andere een leuk kaartje, een gedicht, kleine cadeautjes...

Het was een heerlijke dag zo in de aanloop naar onze trouw.
En nu maar verder aftellen. Nog 26 dagen...

Groetjes
Joyce

Joyce
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1504


jonina
17-5-2014
 Meld misbruik14-4-2013 11:16:59

super!

Nu maar aftellen!

liefs



Eva

 Meld misbruik14-4-2013 11:24:42

klinkt echt super! en nu verder aftellen, succes



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik14-4-2013 16:56:06

Super leuke dag!

Ben al benieuwd naar het verslagje van jullie grote dag.
Groetjes
Tinne



krista
9-8-2013
 Meld misbruik14-4-2013 18:35:02

Klinkt echt een leuke dag.. Ook fijn dat jullie samen zijn gekomen met de mannen groep.
Ik vind ons te oud voor een vrijgezellendag/avond dus ik ben een beetje anti maar dit lijkt me wel heel tof ineen gestoken ...





Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-4-2013 8:26:44

Klinkt leuk!!!
Nog even aftellen nu...spannend!
Geniet nog van die laatste 26 dagen voorbereiding!!!

groetjes



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 19:28:02

Klinkt leuk, Joyce!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...