Terug naar overzicht
Wij hebben 2 jongens van 5 en 2.5 die onze bruidsjongens zullen zijn. Nu zit ik al maanden te twijfelen over hun kledij. Onze zoon van 5 wil zijn zoals zijn papa, zei hij. Dus ikke rondkijken voor zo van die minikostuumpjes maar ik vind het eigenlijk maar niks. Zelf zou ik ze liefst een donkerblauwe short aandoen met een wit hemdje, felblauwe das (die hebben we al), gilet en ev vestje voor als't slecht weer zou zijn. Ik denk dat als hij een hemd met das en gilet en ev vest aankrijgt, hij dit ook als een kostuum zal bekijken :-) En witte All Stars want dat vinden zij en ik cool :-)Maar... de afgelopen tijd was er wel de communiecollectie maar ik durfde nog niet kopen omdat onze kleinste van 2 nog groeit als kool. Voor de oudste zou ik wel al durven maar ik wil dan wel weer dat ze hetzelfde aanhebben.In C&A had ik wel iets tof gezien maar dat was dan zo bedrukt op de rugzijde en dat vind ik niet mooi.Ik dacht dan om te wachten tot begin juli en in de duurdere boetieks te gaan kijken met de solden maar da's toch ook al wel kort dag tegen 31/08, niet?Iemand tips, ideeën, winkels (omgeving groot-Antwerpen, Kempen)?bedankt, stressy mama ;-)
Al eens bij de Z geen kijken?
Ik zag vanmiddag bij H&M een hemdje met een print van bretellen en een strikje dat open hangt. Ik vond het echt super!Het was wel een hemdje met korte mouw (wit hemd).Helaas wilt mijn zoontje nooit een hemd dragen. Nu met onze trouw gaat hij dat wel aandoen, maar ik heb er al één gekocht, en ga echt geen extra meer kopen om daarna 2 hemdjes gewoon in de kast te laten hangen. Maar het zag er echt geweldig uit!
Ik heb voor onze 2 bruidsjongens en ons bruidsmeisje alles in IKKS gehaald in Wijnegem Shoppingcenter! Niet meteen 't goedkoopste maar wel iets dat ze achteraf nog kunnen dragen!
Mag ik vragen wat je kwijt was Sofie?
Ik heb voor ons zoontje zonet een volledige outfit besteld bij Humpiedump.nl ! :)
Oei wacht ze.. kmoet is denken hé.. Voor het meisje heb ik een kleedje en dat was 70 euro.. Daaronder kan nog een legging maar hoeft eigenlijk niet en heb ik ook niet gekocht..De jongens hun broekje kost 50 euro dacht ik en hun T-shirt 25.Daar onder nog all stars van 50 euro..Alles bij elkaar dus wel 320 euro voor 3 kindjes..
Dag Vanessa,Mijn mama naait kinderkleedjes op maat. Ze is een ervaren naaister en heel precies. Misschien kan zij jou wel helpen? Je kan haar steeds bereiken via kleedjesanna@gmail.comGroetjes!Sofie
Hey Sofie Ik heb ondertussen zelf een naaister gevonden omdat ik mijn goesting niet vond in de winkels.Maar heel erg bedankt voor je berichtje.groetjes